1

Onderwerp: Leuke taartenshop (met prijzen)!!

LETOP: HEEL oud topic...
Hoi Dames,

Ik vond deze site op internet winkel zit in Utrecht. Mooie taarten maar ik heb hier mooiere gezien. Het leuke is dat je de prijzen erbij ziet en inspiratie op kan doen!!

http://www.sweetthings.nl/

Groetjes Wendy

2

Re: Leuke taartenshop (met prijzen)!!

leuk hoor,bedankt!heb net al snel even gekeken.
groetjes danielle

3

ja ziet er leuk uit ga hem straks even goed bekijken.

4

Hele leuke site, staan inderdaad leuke ideetjes op, maar mijn hemel......die prijzen!?!? Ik word soms al voor gek verklaard dat ik zo weinig vraag en dan vraag is soms al meer dan andere hier, maar nu ik die prijzen gezien heb!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Wat een leuke site.

en die prijzen nou,nou?

Wat een idee!!!

groetjes marlies

6 Laatst bewerkt door Naära (30-06-2007 15:27)

Wat is er met de prijzen dan? Te hoog of te laag? Vind 2-3 euro per persoon best veel.
Ze zit in ieder geval nog een heel stuk hoger dan ik :o

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

7

Omdat ik zelf net begonnen ben vraag ik nu 15 euro voor een taart. Dt zijn denk ik de kosten die ik heb aan een taart is hoef er dan niet op te verdienen. De taarten zijn 26 cm rond. Maar ik zit er zelf aan te denken om binnenkort wel meer te vragen hoor.
Ik heb er veel werk aan dit weekend 3 taarten gemaakt mijn eerste puzzeltaarten en ben daan dan bijna een hele dag mee bezig. Wat vragen jullie dan?

8

Ja, dat is wel mooi hoor, vooral de bruidstaarten. Maar de kindertaarten vallen me toch wel tegen. :S b.v. die kindertaart met het hoofd van shrek erop, ik dacht 70,-?
Kijk, ik vraag tegenwoordig ook rustig 70,- voor een taart hoor, maar dan hebben ze wel iets meer dan dit. En voor meer personen.

9

Wel een leuke site voor leuke ideeen.
maar voor die prijzen zou ik er niet heen gaan om daar te bestellen.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

10

Toch hebben ze het hartstikke druk want je moet ruim van te voren bestellen.
Een vriendin van mij heeft daar een taart besteld en hij was echt heel erg lekker! Daardoor ben ik op het idee gekomen om het zelf te gaan doen. Ik dacht dat kan ik zelf wel (ik vond het ook veel geld) en ben op internet gaan zoeken. Zo ben ik op dit forum terecht gekomen.

Groetjes Maaike
www.lekkerenzoet.nl

11

deze kende ik nog niet. er zijn wel een paar leuke bruidstaarten tussen.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

12

Ze hebben inderdaad wel veel keuze uit vullingen, maar geef mij maar een 'echte Wendy'. Ze kunnen niet tippen aan jouw taarten meid!!

Yinlisa, er zijn al een aantal topics geweest over prijzen van taarten, ik reken meestal 1,25 per persoon en rond dat dan af. Moet aankomend weekend 3 taarten maken, totaal 50 personen en dan reken ik 60 euro, terwijl op bovenstaande site je dan 129 euro moet betalen!??!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

13

Leuke ideeen maar ze zijn wel erg duur !!!!! Ze vragen best wel veel geld voor hun cakejes en taarten !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

14

Ben het helemaal met Manika eens.......wel leuk om even te neuzen voor idee

Groetjes,
Daniela

15

:D ze hebben wel een onzettend schattige bij cupcake :Y

16

ze zijn niet mis, maar ik heb er hier op het forum ook al mooiere gezien.
vullingen lijken mij wel lekker (caramel, hmm!)

17

vergeet niet dat de huur van zo'n pand in het oude centrum van Utrecht ook niet misselijk is. Dat werkt ook door in de  prijscalculatie...
en als ondernemer moet je wel winst maken anders hou je het echt niet vol.

De smaak zal wel raak zijn want anders is het er niet zo druk :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

18

in het centrum van utrecht zijn ALLE panden mega duur!! dat kun je je niet voorstellen...dus dat zal er best ook inzitten!!
maar buiten het centrum zijn de kosten ook niet laag...utrecht is een gewilde plek voor een winkeltje...hoe dan ook...

Getting married march 17th 2009...

19

het is echt een super leuke winkel ze maken alles vers en super lekker Ik heb hier ook stage gelopen in de winkel ze hielpen me goed en waren erg aardig . en heb er veel geleerd

dat wou ik nou evies zegge :D

20

Ze zitten nu in Zeist

Veel taart plezier

21 Laatst bewerkt door Taartenmarie (24-11-2010 22:07)

Mooie taarten maken die zeg!

Life is what you bake it.