1

Onderwerp: Yeah Yeah Yeah!! Ik heb hem!!!!!

Zoals de titel al aangeeft, ik heb hem!!! Mijn Kitchenaid!!! Vanmiddag gekocht, eigenlijk een beetje onverwachts.... We lopen in de Makro, en daar gingen ze er allemaal uit, en was er alleen het showroommodel nog over, en kostte nu incl btw nog 177 euro, alleen de ballonklopper was weg.. :S Eerst naar huis geweest, en gekeken wat zo'n klopper moet kosten, alleen nu zit er nogal verschil tussen!!! Heb jij wel eens extra onderdelen besteld, en waar dan??????
Ik heb de km45 ofzo?? Op de mixer, en in het boekje staan verschillende codes.......
Is deze nu bv geschikt om fondant te kleuren of te maken????
Hoeveel mix kan er maximaal in???
En verder alles wat je nog kan bedenken wat ik MOET weten over mijn geliefde aankoop!!!!!!

Dank je wel!!!!

2

Re: Yeah Yeah Yeah!! Ik heb hem!!!!!

in den haag heb je DOK zitten en daar verkopen ze losse onderdelen...dus ook een ballongarde enzo, die kost trouwens 29 euro als ik het me nog herinneren...
het is zo'n fijn apparaat, maar fondant kleuren doe ik met de hand en ik koop het kanbt en klaar dus daar kan ik je niet mee helpen!

kijk op www.carola-taartjes.hyves.nl voor mijn taartjes...
en bij deze iedereen bedankt voor de inspiratie en ideeen!

3

Re: Yeah Yeah Yeah!! Ik heb hem!!!!!

Blij zijn met je keukenmachine kan in Babbel, maar aangezien je ook vragen hebt, mag je topic naar Bakken & Vullen :)

[MOVE] --> B&V

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag