sandra schreef:Suikertaartjes-Suuz schreef:Geen idee, ik maak het zelf
Of ik gebruik die van Wilton, die is superduur maar zooooooo fijn!
Kan je die kant en klaar bestellen in de webshop? Want dat maakt mij niet uit of die duur is. Het is namelijk voor een bruidstaart.
Ik las ook dat je het zelf maakt. Zou je dat recept voor mij willen vertalen. En kan ik alle producten dan kopen in de webshop.
Dank je wel alvast. Ik denk dat ik hierna dan wel verder komt.
Sandra
Ik gebrui het liefste deze http://www.wilton.com/store/site/produc … 5395D..... Een pot kost 20 euro, echt rete duur maar ik heb het heel vaak gebruikt tot ik eindelijk een goedwerkend recept had gevonden dat vergelijkbaar werkt. Ik haal die potten bij het suikeratelier, maar volgens mij kun je zo ook bij hun bestellen. Volgens mij is de kant en klare bc die ze hier in die potjes verkopen ongeveer vergelijkbaar.
Hier dan mijn receptje wat ik nu voornamelijk gebruik:
250gr shortening goed luchtig kloppen, beetje bij beetje 500 gram poedersuiker erdoor, 1 eetlepel boteraroma, 1 eetlepel vanille essence en een paar drupjes amandel essence.
Mocht het nog te stijf zijn kun je er een paar drupjes water doorheen doen, maar meestal zijn de essence al genoeg.
Ik heb net even voor je gechecked, je kunt alles bij de webshop bestellen hiervoor.
Je kunt ook echte boter gebruiken hiervoor, maar shortening is een veel stabieler product dus ik gebruik geen echte boter.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, voor mij werkt het fantastisch!
Groetjes,
Suuz