1

Onderwerp: chocolade en ???

omdat mijn buurvrouw afgelopen vrijdag mijn oppas kindje geeft gered van de dood wil ik haar graag een taartje geven,

Nu ben ik net begonnen met het bakken van het taartje en omdat ze gek is op chocolade heb ik gekozen voor chocolade toetje van mona maar nu wil ik graag weten wat daar lekker bij is aangezien ik graag 2 lagen vulling wil...

wie kan me helpen dit word mijn eerste taartje met chocolade

ene afsmeren met hazelnoten chocolade pasta kan dat ?

Deze profiel word niet meer gebruikt wegens beeindiging van hobby.
ik heb alles ook verwijderd

2

Re: chocolade en ???

lemon curd, sinaasappel iets, mandarijnen botercreme, vers fruit als aardbeien, frambozen, caramel uhmmm...
is dat genoeg inspiratie?  :D

die mandarijnen botercreme heb ik vandaag gebruikt voor het afsmeren. Heel subtiel maar ontzettend lekker!

3

Aardbeienvlaaivulling kersenvlaaivulling doen het altijd goed bij chocolade. :o

4

idd lemon curd of iets met sinaasappel vind ik zelf erg lekker.
aardbeien werkt ook altijd.

dat zal wel even schrikken geweest zijn met je oppaskindje, wat is er gebeurt als ik vragen mag?

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

5

Lessie schreef:

dat zal wel even schrikken geweest zijn met je oppaskindje, wat is er gebeurt als ik vragen mag?

wij waren afgelopen vrijdag met een hele berg kinderen buiten op staat aan het voetballen, toen mijn buurvrouw1 ( een andere dus) aan kwam rijden is hij onder de auto terecht gekomen, toen de auto tot stil stand kwam lag zijn hoofdje naast het wiel mijn buurvrouw2 die er opdat moment het dichtste bij was heeft geprobeerd hem er onder weg te tillen maar buurvrouw1 is toen met de auto naar voren gereden met het gevolg dat EN de hand van buuvrouw 2 en de hand van mijn oppaskindje er onder het wiel zat maar als ze er niet bij was geweest had ze waarschijnlijk over zijn hoofd heen gereden ( wil er niet aan denken wat er toen gebeurd was )

Deze profiel word niet meer gebruikt wegens beeindiging van hobby.
ik heb alles ook verwijderd

6

Oh gadverdarie, wat een eng idee zeg. Krijg er de koude rillingen van.
Gaat het nu wel goed met de buuf en oppaskind?

Je kunt schrijven wat je wilt,
want papier is stil.

7

he bah wat eng, gelukkig dat de buuf er was,  is chocolade genach niet iets???

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/3 … deganache/