1

Onderwerp: Waarom mislukt het bij mijn eigen dochter :(

Leuk taartje gemaakt voor mijn meisje. Ze wordt woensdag 6, maar we vieren het morgen voor familie en woensdag heeft ze haar feestje voor school. Mooie plaatjes van K3 gekregen van Pebbles  :thumb:
Niets wat fout kan gaan denk je dan...
Ik wilde een keer stapelen en dan niet het bovenste taartje in het midden maar meer naar de rand. Gewoon gestut met 4 kitkats zoals ik vaker doe, maar helaas toch ingezakt aan de achterkant  :s  :grr:
Precies dus aan de rand! Gelukkig valt het op de foto niet zo op. Maar de foto van de achterkant heb ik maar snel gewist! Dus je ziet nou niet alle plaatjes van K3 (op de bovenste taart zaten ook nog 3 stuks)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JCZB644C.jpg

Ze zal hem vast nog wel mooi vinden hoor, maar vind het wel jammer dat je zoveel in je hoofd hebt en dat het dan mis gaat :(

Hoop dat hij nog wel lekker smaakt. Gevuld met chococreme met daarbovenop zwitserse room met verse aardbeien! En dat in beide taartjes 2x (20cm+16cm stapeltje)

Vinden jullie het nog wat?

2 Laatst bewerkt door severn (23-05-2010 19:41)

Re: Waarom mislukt het bij mijn eigen dochter :(

Wat een leuke taart, nog gefeliciteerd met haar verjaardag!
Volgende keer toch maar dowels gebruiken?  ;)

Klinkt trouwens heeeeeerlijk!  :P

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

Oja, wel balen trouwens dat hij lichtelijk ingezakt is!!  :|

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

4

ja niet leuk als het niet wordt zoals je in je hoofd hebt.... maar ze zal er zeker nog blij mee zijn en in het vervolg toch maar dowels gebruiken en geen kitkat!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Ik ga ook altijd voor de dowels (of maïsprikkers. Iets dunner maar voor kleine stapels net zo effectief).
Wel balen dat hij ingezakt is, maar je dochter zal er niet minder blij om geweest zijn, toch? Hij ziet er namelijk verder prima uit  :thumb:

6

Ik vind dowels nooit zo smakelijk klinken in mijn taart  :rolleyes:
Zelf de bruidstaart die ik laatst heb gemaakt (3 lagen) heb ik
gestut met kitkat! En daar ging niets mis.
Moet wel zeggen dat ik daar kartonnetjes tussen had en hier niet omdat ze op waren  :o
Misschien voor de bruidstaart in sept. (4 lagen) toch maar dowels gebruiken  :think:

7

Ik vind het toch nog een leuke taart hoor, het valt mij niet zo op dat hij is ingezakt..
Je dochter zal hem ook vast prachtig vinden!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

8

Ondanks het inzakken is het een hle leuke taart geworden!
gefeliciteerd met je dochtertje.

9

Nog even een update, ze vond hem helemaal geweldig!
En toen ik vertelde dat hij wat ingezakt was en haar dat liet zien zei ze : dat geeft toch niks mama ik vind hem supermooi  :o
Wat een schat niet?