1

Onderwerp: kan dat?

Hallo ik heb een opdracht gekregen voor een bruidstaart te maken
voor 20 juli
maar ik ga 17 juli op vakantie?
is dit te redden of kan dit echt niet..
of als ik hem met creme volspuit..?
ik wil graag even jullie mening hierover want dan kan ik hem nog optijd cancelen eventueel
bedankt

2

Re: kan dat?

nou ik zou het niet doen. hlemaal niet voor een bruidstaart. die moeten er echt super uit zien en dat zien ze niet meer na 3 dagen

3

Ik zou het ook niet doen, alleen al voor de stress, je moet toch ook je spullen nog inpakken etc. Maar buiten dat, de taart is dus eigenlijk al drie dagen oud (of je moet gaan invriezen, maar ja is dat wenselijk?) als het bruidspaar hem aan gaat snijden...

4

Ik persoonlijk zou het niet durven... Een bruidstaart is toch wel extra speciaal... Die je helemaal perfect wil hebben. Ik weet niet of die mensen zelf ervaring hebben met invriezen of iets dergelijks van deze taarten?

5

Ik zou het ook niet doen als ik jou was. Het bespaart je sowieso een heleboel stress, en dat wil je neem ik aan niet vlak voordat je op vakantie gaat :P! En, het is natuurlijk altijd belangrijk om een taart zo vers mogelijk te leveren, en ik vind een taart niet echt vers meer als hij al drie dagen staat en dan pas gegeten wordt.

Groetjes Laura!

6

dankjulliewel voor jullie ervaringen en reacties ik heb hem net gecanceld :rolleyes:
maarja andere keer beter :D

7

laila286 schreef:

dankjulliewel voor jullie ervaringen en reacties ik heb hem net gecanceld :rolleyes:
maarja andere keer beter :D

Precies! Er komt echt nog wel een keer een nieuwe kans :D Je kunt straks in ieder geval zorgeloos genieten van je vakantie!

Groetjes Laura!