1

Onderwerp: 3 Laags stapel 18 jaar!

Een drielaags stapel voor een meid dat 18 wordt. Gevuld met chococreme en kersenvlaaivulling, overgoten met ganache. Het is mijn eerste ganachetaart en heeft me een hoop stress bezorgd omdat ik niet wist of het goed zou lukken. Er zijn verbeterpunten, dat zie ik zelf ook maar het valt voor een eerste toch niet tegen.

Dit is hem dan!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Y3DUDZC7.jpg

Re: 3 Laags stapel 18 jaar!

Wat leuk!

Ik vind zelf de oneffenheden van de chocolade juist erg leuk staan.

3

Leuke rozen heb je gemaakt, mooie kleur! Ik vind het alleen jammer dat de goudkleurige, in elkaar gedraaide linten niet gelijk zijn. Op sommige stukjes zijn ze strakker in elkaar gedraaid dan op andere stukken. Als dat allemaal hetzelfde was geweest, oogt het wat rustiger. ;)

4

Vind het geheel erg leuk. De oneffenheden passen mooi bij het totaalplaatje van de taart. En een super kleurcombi

Wat tips voor de volgende keer:
- De slierten zouden mooier zijn als ze dunner zijn en allemaal bijna hetzelfde
- De roosjes mogen wat dunner uitgestoken worden.

Maar verder een super taart, leuk idee  :thumb: Sla hem wel even op als inspiratie als je dat oke vind :P

5

Plientje89 schreef:

Vind het geheel erg leuk. De oneffenheden passen mooi bij het totaalplaatje van de taart. En een super kleurcombi

Wat tips voor de volgende keer:
- De slierten zouden mooier zijn als ze dunner zijn en allemaal bijna hetzelfde
- De roosjes mogen wat dunner uitgestoken worden.

Maar verder een super taart, leuk idee  :thumb: Sla hem wel even op als inspiratie als je dat oke vind :P

Bedankt voor de tips! Duh is dat oke...

6

mooi hoor!!  :Y

7

MMMMMMMMM  :9
Hij ziet er niet alleen erg leuk maar ook erg lekker uit! Daar zal ze vast heel blij mee geweest zijn  :thumb:

8

plientje schreef:

MMMMMMMMM  :9
Hij ziet er niet alleen erg leuk maar ook erg lekker uit! Daar zal ze vast heel blij mee geweest zijn  :thumb:

Was ze ook ja. Het is erg leuk om de reacties te zien van klanten.