1

Onderwerp: Welk merk is engels?

Kan het even zo snel niet vinden via Google, en ik dacht, er zijn hier vast wel mensen die hier ervaring mee hebben..
Mn ouders gaan over een paar weken naar Engeland toe en ik vroeg me dus af welk merk voor taartspulletjes engels is?
Dan kan ik mij een beetje orienteren vantevoren, en dan kunnen mijn ouders weer spulletjes voor mij meenemen.
Aangezien mijn ouders niet thuis zijn in de taartspullen, moet ik het natuurlijk wel een beetje duidelijk en makkelijk voor ze maken..
dank!

taart taart taart!

Re: Welk merk is engels?

ehm... de merken zijn er best wel veel en dan nog zou ik mn ouders niet naar een winkel sturen.
Ik weet niet waar je ouders verblijven, maar als ik jou was zou ik bij een webshop wat bestellen en dat laten bezorgen in het hotel/ bed&breakfast/huisje etc.

even kijken of infotaartje.nl voor engelse webshops :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

waarom zouden mijn ouders niet naar een winkel laten gaan dan?
Ze hoeven/gaan ook niet op zoek, het was meer dat ze toch gaan rondreizen en ik zei, als jullie toevallig een winkel met taart spullen zien, dan mogen jullie wel wat meenemen.
Dus ik dacht, als ik ze een merknaam op kan geven, is dat makkelijker voor ze.
Hoeft dan uiteraard geen hele speciale spullen te zijn, als ze leuke bakvormen oid zien, mogen die ook mee.

taart taart taart!

oooww ik dacht dat je een lijstje had met wat je wilde en hen op pad wilde sturen daarvoor.

maar goed:

PME, SK, stephen benison, renshaw, patchworkcutters, ehm...  :think:

ik weet niet of zij allemaal een eigen shop hebben

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

top dank je, precies wat ik nodig had, dan kan ik ze een beetje een leidraad geven zeg maar!

taart taart taart!

6

Karen Davies, Cell cakes, .. naja al die traders die op de beurs waren toch?

Groetjes Tweety!

7

Squires Kitchen! Ben ik helemaal weg van en is moeilijk te krijgen in Nederland.
En je ouders natuurlijk naar de supermarkt sturen, daar verkopen ze ook van alles (fondant, marsepein, kleurstoffen, decoratiespullen).