Onderwerp: Ik ben Caroline en een nieuw...(alhoewel ik al vaak heb gekeken;-))
Hallo allen,
tot voor kort was ik alleen "anoniem" aan het kijken op dit forum maar gisteren besloot ook ik me aan te melden bij dit forum omdat je er zo verschrikkelijk veel van kunt leren en ik kan kwijlen bij jullie schitterende creaties....
Ik ben Caroline en ik ben (nog) 34 jaar oud. Ik woon in Den Haag, maar kom van oorsprong uit het zuiden, Noord-Brabant. Ik ben niet getrouwd, maar heb een leuke partner en twee (ahummm) lieve meiden van 7 maanden en 4 jaar oud. Tuurlijk zijn ze lief, maar soms zou ik willen dat ik thuis behang heb aan de muren. Ik heb een fulltime baan bij overheid en studeer daarnaast in Leiden om nog slimmer te worden . Daarnaast hou ik enorm van bakken en vind ik persoonlijk dat ik de beste apfelstrudels kan maken van heel Nederland en mocht er ooit een wedstrijd komen zal ik hier zeker aan gaan deelnemen. Door het hebben van kinderen en verjaardagen aan de lopende band wil ik graag mijn grenzen verleggen en mooie taarten maken. Ik heb al twee pogingen gewaagd (en als ik heel eerlijk ben zelfs 3, maar die is in de prullenbak beland ) en het resultaat is vooralsnog bedroevend, maar ik hou de moed erin en mijn partner ook want hij koopt aan steeds nieuwe "tools" om me vooral goed te kunnen uitleven. Maar goed, ik neem aan dat oefening baart kunst. Ook vandaag ging er van alles mis. Kleuren die ik toevoeg, maar dan niet het gewenste resultaat opleveren, funky letters die in de sjabloon blijven zitten zodat, wanneer je poogt deze eruit te halen, de letter helemaal vervormd etc. etc. Wellicht probeer ik ook wel meteen het onderste uit de kan te halen. Ik hoop dat velen dit "probleem" hebben. Ik zal in ieder geval heel veel putten uit alle tips die gepubliceerd worden....
Lieve groeten uit Den Haag, Caroline