Onderwerp: nieuw actief lid

hoihoi

Ik ben al langer lid maar niet zo actief moet ik eerlijk zeggen, maar de laatste dagen zit ik er toch meer achter, gewoon omdat er zoveel tips e.d. op staan en het is altijd leuk om iemand te helpen en als ik er zelf niet uit kom kan ik het altijd hier vragen....zo gaat het dan over en weer! Ik ben Diana, ben getrouwd en heb 1 meisje en 3 jongens, verder heb ik nog een andere hobby en dat is Borduren met de borduurmachine, oooooooooh is ook zo leuk!
Ik borduur ook op bestelling zoals badjasjes en badcape's lakentjes etc. zo bekostig ik deze hobby tegelijkertijd! 1 maand voor de sint afgelopen jaar ben ik een workshop taart decoreren gaan doen en tja a new hobby was born! Dus wat dingetjes ingeslagen en ook weer bekostigd via mn eigen borduurpotje (kijk en dat vind ik nou zo leuk) Ik heb er nog niet zo heel veel gemaakt maar van het 1 kwam het ander en vroeg mn schoonzus of ik voor haar een barbie wilde maken, daar op verjaardag was het ooo leuk wil je voor mij een voetbaltaart maken nouja zodoende heb ik nog meer ingeslagen (oooo wat vond ik dat errug :lol:) en heb ik al aardig wat uitstekers e.d. verzameld! Nou ik ga er maar een eind aan breien! Mocht je interesse hebben in een leuk kraamkado mag je altijd mailen voor foto's

2

Re: nieuw actief lid

Welkom!

Klinkt leuk, borduren met de borduurmachine! Maar taarten is ook leuk :Y Veel plezier en inspiratie hier!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Welkom op het forum!

Een bezig bijtje... Deze hobby neemt ook weer erg veel tijd inbeslag, weet waar je aan begint  :lol: , maar het is ohhhh zo leuk.

4

Welkom op dit gezellige forum!!

Heel veel plezier hier :thumb: