1

Onderwerp: Gezocht in webshop: Marsepein blank

Ik had graag mijn tweede bestelling marsepein geplaatst. Alleen vind ik in de webshop hetzelfde type niet meer terug (denk ik toch  ;) )
Op de verpakking staat Marsepein blank rolkwaliteit met artikelnummer MA001. Het gaat om de 1 kg verpakking. (en 1:3 , 25% amandelen). Maar voor zover ik me herinner was dit geen marsepein van funcakes :s

In de webshop vind ik nu nog enkel volgend artikel terug:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4175 en dus wel van funcakes.

Gaat het om dezelfde marsepein? De nieuwe verpakking 6 kg Zeelandia 1:3 vind ik wel terug. Quid de 1kg verpakking? 

Bedankt voor jullie hulp!

2

Re: Gezocht in webshop: Marsepein blank

Het hangt er een beetje van af hoelang het geleden is dat je 1:3 hebt gekocht in de shop. FunCakes 1:3 is er nog niet zo heel lang en het is niet dezelfde marsepein als die 6 kiloverpakking van Zeelandia. De Zeelandia-marsepein is al enige tijd niet meer in 1 kiloverpakking verkrijgbaar.

Het gaat dus om twee merken 1:3, waarvan de bereidingswijze verschilt (Zeelandia wordt bereid volgens de Lubecker methode) en daardoor de structuur & kleur iets verschilt.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Gezocht in webshop: Marsepein blank

Marianne bedankt voor je antwoordje!

Mijn bestelling dateert van 30/11/2009 :o  Ik was wel supertevreden van de rolkwaliteiten van deze marsepein. Misschien moet ik dan toch maar voor de 6kg gaan ofwel 1kg funcakes om uit te testen  ;)