1

Onderwerp: Bang & Olufsen

Een bedrijfs taart voor Bang en Olufsen .....

http://i958.photobucket.com/albums/ae67/Chantel67/bangenolufsen1.jpg

Re: Bang & Olufsen

wauw!! wat is ie mooi  :thumb:

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

3

mooie vrolijke taart, en dat voor een bedrijfs taart, meestal krijg je dan zo`n zakelijke taart, maar deze is erg tof !!!

tot taarts,
celessie

4

celessie schreef:

mooie vrolijke taart, en dat voor een bedrijfs taart, meestal krijg je dan zo`n zakelijke taart, maar deze is erg tof !!!

Heey Celessie heb je de frosting al ontvangen :think:

5

heeel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Mooie taart........... :)

7

Chantelle schreef:
celessie schreef:

Heey Celessie heb je de frosting al ontvangen :think:

Ja en ik ben er zooooo blij mee !!!!!! :thumb:
( zie je mail maar !)
bedankt !!!!

tot taarts,
celessie

8

:thumb:  :thumb:  :thumb:
Je hebt de letters meteen gebruikt zie ik :D

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Ik neem aan dat je dat testbeeld niet zo gepuzzeld hebt? Zo ja, wat een werk en erg knap gedaan!

10

reneebr schreef:

Ik neem aan dat je dat testbeeld niet zo gepuzzeld hebt? Zo ja, wat een werk en erg knap gedaan!

nee pffff......... :nooo  vond het zo eigenlijk wel net zo mooi was bang dat puzzelen niet echt mooi werd want dan moet je echt wel alles kaarsrecht doen :Y

11

die is echt super gelukt ja  :Y  :thumb:

12

Wauw wat een super mooie taart!! :Y

13

:thumb: kijk deze is niet saai :lol:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal