1

Onderwerp: Kenwood vraag (Kwebbeltje?)

Mijn Kenwood KM 262 is voor de tweede keer binnen een jaar kapot gegaan. Gelukkig nog binnen de gararntiepriode. Maar eigenlijk wil ik een andere, ik word hier niet blij van  :nooo  Nu ben ik aan het zoeken geweest naar info omdat ik weet dat er veel meer mensen hier problemen hebben met deze machine.

Ik las dat Kwebbeltje na veel gedoe een nieuwe machine heeft gekregen. Waar heb je dat voor elkaar gekregen? Ik begreep dat jij hem ook bij Pixmania gekocht hebt? Heb jij dat voor elkaar gekregen bij Pixmania of bij Kenwood (De 'Longhi)?

Groetjes, Sylvia

2

Re: Kenwood vraag (Kwebbeltje?)

Ik ben niet Kwebbeltje (al praat ik af en toe wel wat veel) maar er staat mij iets bij van de Media Markt.

Volg je hart...want dat klopt!

3

lief lachen mij de media markt. nee hoor. wel mediamarkt, de mijne was bijna 2 jaar (net nog binnen de garantie) bij media markt hebben ze de regeling dat wanneer een apparaat voor de 3e keer retour gaat (zoals bij de mijne) het apparaat wordt terug gezonden en pas na akkoord van kenwood zou ik dan een nieuwe of geld tegoed krijgen. aangezien ik op hoge poten vertelde dat ik nu gelijk een andere wilde of dat zij de volgende dag het bruidspaar mochten uitleggen waarom zij geen bruidstaart kregen, mocht ik toch gelijk al geld terug en heb ik een andere (ook kennie maar dan groter en zwaardere motor: Kenwood Chef) gekocht, ik moest nog iets bij betalen omdat deze duurder is. maar ik kreeg dus het volledige bedrag terug en weer opnieuw 2 jaar garantie op de nieuwe machine.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Ik wou net van het weekend de Kenwood KM 262 gaan kopen, maar nu ga ik wel erg twijfelen na jullie berichten!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

5

kwebbeltje schreef:

lief lachen mij de media markt. nee hoor. wel mediamarkt, de mijne was bijna 2 jaar (net nog binnen de garantie) bij media markt hebben ze de regeling dat wanneer een apparaat voor de 3e keer retour gaat (zoals bij de mijne) het apparaat wordt terug gezonden en pas na akkoord van kenwood zou ik dan een nieuwe of geld tegoed krijgen. aangezien ik op hoge poten vertelde dat ik nu gelijk een andere wilde of dat zij de volgende dag het bruidspaar mochten uitleggen waarom zij geen bruidstaart kregen, mocht ik toch gelijk al geld terug en heb ik een andere (ook kennie maar dan groter en zwaardere motor: Kenwood Chef) gekocht, ik moest nog iets bij betalen omdat deze duurder is. maar ik kreeg dus het volledige bedrag terug en weer opnieuw 2 jaar garantie op de nieuwe machine.

Bedankt voor je antwoord. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je hem bij Pixmania gekocht had, maar niet dus. Ik ga het wel proberen, maar de vorige keer waren ze daar niet erg servicegericht zal ik maar zeggen. Dat wordt misschien toch weer heen en weer rijden naar Rijen/ En ik heb  5 juni een bruidstaart staan.... :s

Groetjes, Sylvia

6

Vragen over mixers mogen in Bakken & Vullen

[MOVE] --> That way

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Ik heb zelf ook een KM262.
Op zich wel blij mee, maar mijn handmixertje klopt luchtiger op...en hij maakt enorme herrie.
Als ik dit geweten had, had ik een andere uitgezocht.
Al zijn de overige functies dan wel weer erg prettig ook (citruspers, blender...)

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts