1 Laatst bewerkt door Domi (17-05-2010 20:37)

Onderwerp: Ringen, sterretjes en letters dusten of sprayen?

Hoi allemaal,

ik had deze vraag al "verstopt" in een ander topic gesteld, maar kreeg niet het antwoord, vandaar apart...

Ik moet 60 paar initialen en ringen maken en een x aantal kleine sterretjes in goud. Wat is slimmer: dusten of sprayen met lustre spray gold? Het laatste is sneller, maar dan raakt de verflaagmisschien beschadigd als ik de dingetjes op de cakejes/taart wil leggen...

ALS ik ga dusten, welk poeder bevelen jullie aan? En met zo'n lustre duster werken?

Is zo'n lustre duster ook geschikt om bv de hele taart met magic sparkles te bewerken? Met een klein kwastje krijg je zo snel te veel poeder op één plek en dan dus kleurverschil... (Tipsytaartje heeft hier al wel een beetje antwoord op gegeven in het topic "ringen", maar aanvullingen zijn welkom)

Bedankt alvast en ik hoop dat dit mag, een vraag nog een keer apart stellen. Zo niet, sorry dan!

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: Ringen, sterretjes en letters dusten of sprayen?

Kan niemand hier iets zinnigs over zeggen? Ik wil gaan bestellen en moet weten of ik de spray ga nemen of het poeder...

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

Re: Ringen, sterretjes en letters dusten of sprayen?

ik denk dusten, het schijnt dat je na het sprayen gauw vlekken hebt en je verspilt een hoop met de spray.

de kleur, ik had eerst autumn gold maar die is niet echt goud, meer voor (idd :D) een herfsttafeeel. nu heb ik royal gold, veel mooier!

succes, hoop dat je er nog wat aan hebt...

liefs marieke