1

Onderwerp: wilton separator plates webshop

Die je hier in de webshop kan kopen, wie heeft daar ervaring mee??

Ik wil graag weten of je bv een 15 cm ook op een 15 cm plate kan zetten en daarbij ook nog de sierrand nog kan zien. Of bedek deze helemaal door de taart???

Ik wil deze plates graag bestellen, maar zit in over de maten die ik moet aanschaffen.

hoop dat iemand mij antwoord kan geven

groet ouafae

2

Re: wilton separator plates webshop

niemand

Zoekfunctie  :Y

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=87186

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=66522

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Ik zie dat die separator plates zo'n gekarteld randje hebben. Smeer je die dan gewoon dicht met botercreme en dan de fondant of marsepein daar helemaal overheen? Anders blijf je toch die rand zien?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

deze heeft geen sierrandje: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1394

groetjes Tirza     

6

Bedankt Tirza! Ik zocht op separator dus heb net niet goed genoeg gekeken. Helemaal goed, die ga ik nemen!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

7

dank je wel voor het zoeken, maar de linken beantwoorden mijn vraag niet.

o ja nou zie ik het, maar daar kan ik je niet mee helpen, hoewel ik wel benieuwd ben naar het antwoord.
Als ik jou was zou ik glashill even mailen, en zou je dan het antwoord hier ook neer kunnen zetten? Ten minste hoeft niet het hele antwoord te zijn, maar iig ja of nee :)

groetjes Tirza     

9

Ik heb even gemeten voor je, bijvoorbeeld de 15cm seperatorplate met schulprandje is 15cm van schulp tot schulp, die valt er dus onder.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

marianne wat vriendelijk van je dat je het opgemeten. Nou weet ik wat ik moet bestellen

erg bedankt!!! :thumb:

11

Ik gebruik inderdaad ook exact dezelfde maat plates als taart. Doordat ik de taart bekleed als ze op de plates staan, valt de bekleding ook mooi over de rand van de plate heen.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

12

oke op die manier,

Maar soms wil je wel je sierrand zien, dan lijkt mij dat je dan een slag groter neem dus 15 cm op een 20 cm

Kan je de schulprand separator ook gebruiken om hem in zijn geheel te bekleden (zoals je uitleg?) of moet je dan een separator gebruiken zonder schulprand???

13

ouafae schreef:

Kan je de schulprand separator ook gebruiken om hem in zijn geheel te bekleden (zoals je uitleg?) of moet je dan een separator gebruiken zonder schulprand???

Ik heb die zonder schulprand, dus weet helaas niet of die met ook netjes te bekleden is.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl