1

Onderwerp: Nieuw...

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje mee aan het lezen met heel veel berichten en topics...daar leer je echt wel erg veel van! Al en hoop dingen wijzer hoe ik wat het beste kan doen...dus dan ook nog lang niet uitgelezen!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Ingrid en ben 28 jaar, ik vond de taarten al heel erg lang mooi en het leek me dan ook erg leuk om te doen, maar ik dacht dat ik dat helemaal niet kon. Dus voorzichtig maar wat spullen aangeschaft en toen helemaal versaafd geraakt. Ik maak nog weinig taarten, maar dat komt helaas door de tijdnood.
Ik heb 2 kindjes van 1 en 4 jaar, die een hele hoop tijd in beslag nemen...wat ook helemaal niet erg is want daar geniet ik volop van!
Ik heb net voor het eerst 3 taarten gepost, hoop dat er nog velen zullen volgen...

Bakse!
Groetjes Ingrid

2

Re: Nieuw...

Welkom bij de club!

Groetjes Eline

3

welkom bij de club enne, ik weet wat een drukte ht bij jou thuis is, bij mij denderen er ook 2 rond. 1 van 2,5 en 1 van 3,5.
geniet lekker van je hobby!
ik ga zo ff rondneuzen tussen je taartjes

Durf te genieten van het leven!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TITBXTNT

4

Kindjes hebben is zeker weten een fulltime baan :Y.
Ik heb er pas 1, maar kan me een voorstelling maken hoe druk het bij jou is (vriendin van mij heeft er 3 ;)).

Maar oké, even back on topic:
Welkom en veel bakplezier :D.

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

5

Welkom op het forum, veel bak en decoreerplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook