1

Onderwerp: Nieuw!

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw en ook een beginneling. Een echte beginneling zeg maar gerust, want ik heb gisteren mijn eerste taartje gemaakt, een boltaartje. Het was niet echt een succes.... maar alle begin is moeilijk, nietwaar? Vanavond plaats ik wel wat foto's.

Even wat meer over mij: ik ben Ellen, woon in Eindhoven en ben 32 jaar. Vorig jaar heb ik een zoontje gekregen en we gaan nu dus richting zijn eerste verjaardag. Ik wil graag een mooie taart maken voor die verjaardag!!! Hopelijk lukt het me over twee maanden een mooie stapeltaart met als thema muziek te maken.
Ik heb net een grote bestelling gedaan hier in de webshop dus volgend weekend ga ik voor het eerst een taart bakken, vullen en decoreren.

Groetjes, Ellen

2

Re: Nieuw!

Hoi Ellen,

Welkom op het verslavende forum van de verslavende hobby taart maken. Ik zie dat je al aardig op weg bent met een grote bestelling, dus veel plezier!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

3

Welkom op het forum. Hier vind je genoeg tips en inspiratie voor de taart voor je zoontje. Veel bakplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

Welkom hier :)

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!