1

Onderwerp: Hoeveel pearl spray / hoe glans effect?

Hoihoi,

hoeveel pearl spray heb ik nodig om 4 taarten van 26 cm en 60 cupcakes pearl te spuiten?

Heb nu 3 1/2 bus in huis...

Het worden 2 blank marsepeinen taarten (niet wit) en 1 lichtpaars en 1 donkerpaars... cakejes van alle kleuren 20 stuks...

Ik ben nog een beginner met spuiten!

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: Hoeveel pearl spray / hoe glans effect?

Domi schreef:

Het worden 2 blank marsepeinen taarten (niet wit) en 1 lichtpaars en 1 donkerpaars... cakejes van alle kleuren 20 stuks...
Ik ben nog een beginner met spuiten!

Ik heb net uitgeprobeerd om de paarse kleur te spuiten, maar het wordt toch wel een héél andere kleur! Hoe kan ik er toch een glans op brengen, glanspoeder?? En hoeveel heb ik dan nodig voor 2 taarten en 40 cakejes (de rest wordt pearl spray!)

Liefs Domi

ik heb al regelmatig de spray gebruikt maar heb echt geen idee hoeveel je nodig hebt.
ik heb in juli ook een opdracht staan van 6 taarten die ook allemaal gesprayed moeten worden en ik krijg er een beetje de neiging van om zoveel mogelijk bussen aan te schaffen, dus daarmee kan ik je niet helpen.

ik ben het met je eens dat de pearlspray niet overal bij kan. Misschien wel proberen een lapje uit te rollen en echt maar heel weinig te sprayen, dan moet het wel kunnen. zodra je dikker gaat sprayen zie je kleurverschil.

Mocht het niet lukken, dan zou ik gaan voor magic sparkles en de pumpbrush

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

tipsytaartje schreef:

Mocht het niet lukken, dan zou ik gaan voor magic sparkles en de pumpbrush

En krijg ik dan geen vlekken denk je? Als ik het met een kwastje doe, dan krijg je gauw vlekken door een ongelijke oeveelheid poeder heb ik gemerkt.

Liefs Domi

als je niet op de 'pump' drukt valt de hoeveelheid die eruit komt wel mee.
wat ik ook wel eens doe als ik bang ben voor vlekken, hou ik die kwast boven de taart en tik ik met mn vinger op het uiteinde van de kwast  :Y  er zit toch altijd wat poeder in die haren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs