Onderwerp: bruidstaart voor mijn collega!!! Met dank aan sweet caroline!!!
Nou het was wat hoor. Rozen maken... Bordeaux rood.... Toestand. Maar dankzij de hulp van caroline vind ik de rozen super geworden.
Groetjes Tries
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart voor mijn collega!!! Met dank aan sweet caroline!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou het was wat hoor. Rozen maken... Bordeaux rood.... Toestand. Maar dankzij de hulp van caroline vind ik de rozen super geworden.
Groetjes Tries
schitterend!
heeel mooi
Wow, inderdaad hele mooie rozen!
mooie rozen zeg...
Heel erg mooi gelukt! Mooie kleur!
Die zijn inderdaad heel mooi geworden!
super mooie rozen en de kleur..helemaal geweldig
schitterend, en mooie kleuren!!!
Erg mooi Patries.
De rozen zijn zeker mooi.. net echt!
Ziet er prachtig uit,ja en zoals al mijn voorgangers al hebben gezegd,de rozen zijn prachtig,en de kleur ook super
Ik vind je rozen echt prachtig, ik ben zelf nog flink aan het oefenen! Mag ik vragen met welke uitsteker je de rozen hebt gemaakt?
mooi! gompie die rozen en de kleur.
Prachtig die rozen!
Super mooie bruidstaart zeg!
Eeen prachtige taart en nog mooiere rozen heb je gemaakt!!!
Prachtige taart. En ook een hele mooie bruid trouwens.
Ik vind je rozen echt prachtig, ik ben zelf nog flink aan het oefenen! Mag ik vragen met welke uitsteker je de rozen hebt gemaakt?
ze zijn zonder uitsteker gemaakt! Ik heb hier van alles liggen wat ik gekocht heb, maar werd niet zo mooi. Maar van Caroline heb ik geleerd hoe je met 10 bolletjes en een stukje plastic prachtige rozen maakt. Ben haar heel dankbaar en vond het ook mega gezellig haha. Groetjes
Prachtig
heel mooi!
super!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart voor mijn collega!!! Met dank aan sweet caroline!!!