Onderwerp: Geboorte Slagroom Taart
Ter gelegenheid van een nieuw neefje een geboortetaartje gemaakt!Wel lastig om die muisjes erop te krijgen, de hele keuken zat eronder!!
De chocolaatjes zijn ook zelfgemaakt, erg leuk werk!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geboorte Slagroom Taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ter gelegenheid van een nieuw neefje een geboortetaartje gemaakt!Wel lastig om die muisjes erop te krijgen, de hele keuken zat eronder!!
De chocolaatjes zijn ook zelfgemaakt, erg leuk werk!

Hij is mooi en ziet er heerlijk uit! Ja, die muisjes springen alle kanten op, kan me voorstellen dat je hele keuken onder lag!
Ziet er leuk en heeeel erg lekker uit!!
Erg Knap!
Ziet er goed uit
Wat zit er in de taart? En hoe heb je de chocolade gemaakt?
Hele leuke taart
.
Ik heb een keer een taart voor mijn nichtje gemaakt met chocolade crisp bolletjes aan de zijkant, dat was ook een drama. Door het hele huis lagen chocoladebolletjes met name omdat mijn zus wel "even" zou helpen.
Hij ziet er hartstikke leuk uit zeg!
jamie ik ben ook 24jaar geleden geboren wil best ook zo een taart 
moooi en lekker

Wat een originele, leuke taart!
Als je de zijkant van de taart door een diepe bak met muisjes rolt, gaat het dan nog lastig?
Bedankt voor alle leuke reacties!
Erg Knap!
Ziet er goed uit
Wat zit er in de taart? En hoe heb je de chocolade gemaakt?
De chocolaatjes heb ik gemaakt met bloemetjes ijsblokvormpjes van de Hema.. En de taart is gevuld met aardbeiencompote, banketbakkersroom en slagroom.
Wat een originele, leuke taart!
Als je de zijkant van de taart door een diepe bak met muisjes rolt, gaat het dan nog lastig?
Dat was waarschijnlijk wel makkelijker geweest maar ik heb ooit hier ergens op dit forum gelezen dat er bij iemand de vullen uit kwam lekken dus dat durfde ik niet!
Ik dacht beter overal muisjes dan overal vullig

erg leuke taart deze ga ik zeker onthouden 
Wel lastig om die muisjes erop te krijgen, de hele keuken zat eronder!!
Als je je taart in een ruime en diepe bak op een verhoginkje zet (omgekeerd bord ofzo), en dan de muisjes tegen de zijkant drukt (zachtjes drukken hè) kan het met de vulling niet verkeerd gaan.
De muisjes die eraf komen kan je ook meteen weer hergebruiken en rollen dan ook niet door je hele keuken
.
En ik vind je taart heel erg leuk geworden
.
leuk gedaan hoor, vast weer een werk geweest om alles op te ruimen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geboorte Slagroom Taart