1

Onderwerp: 175 cupcakes versieren! Ideeën?

Ik ga op een braderie staan. Daar mogen ca 75 volwassenen en ca 100 kinderen een cupcake versieren, gratis!! Gesubsidieerd door de gemeente!!
Nu wilde ik voor de volwassenen een roosje gaan maken, want het moet in thema natuur. Hebben jullie misschien een leuk idee of tip?
De kinderen wilde ik laten werken met strooigoed. Heeft iemand daar een leuk idee of tip voor?
Ik hoor het graag!
Bedankt alvast.

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

2

Re: 175 cupcakes versieren! Ideeën?

Ik zou alles vantevoren al in bolletjes afwegen en per persoon minibakjes met strooiels klaarzetten! Ik heb eventueel wel 200 bakjes met deksels voor je voor €12,50!
...Voor de roosjes zou ik zelf het makkelste kiezen, een reepje marsepein, oprollen onderste puntje afknijpen en je hebt een roosje! Heb je ook geen tools nodig als je ze van tevoren in repen snijd! Kun je op placemats zo meenemen! Heb net zelf op de braderie gestaan, vandaar deze tips hahaha!
Heel veel succes!Anja

Taartdecoratie en workshops!

3

hey wat leuk joh!
ik zou het anders doen.
De uitgestoken rondjes voor op een cupcake alvast maken.
(alles tussen velletjes bakpapier of plastic leggen)
En dan ze zelf een rolroosje laten maken en een groen blaadje.
Voor de kids, een leuk slakje? of een schaapje maken met mini marshmellows op een cupcake? een kroontje?

4

ik heb het met een ander thema op de BSO gedaan en alleen die uitstekers en vormpjes op tafel gelegd.
Allemaal een paar kleurtjes marsepein, ik heb afgesmeerd met witte chocopasta, was erg lekker!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!