Onderwerp: Ik eindelijk ook een PIP taartje (gemaakt op workshop)
Als kadootje voor mezelf: Als echte PIP fan, een workshop PIP taart maken. Maanden naar uitgekeken, vandaag was het zover. Het was weer reuze gezellig bij Miriam en Marianne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik eindelijk ook een PIP taartje (gemaakt op workshop)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als kadootje voor mezelf: Als echte PIP fan, een workshop PIP taart maken. Maanden naar uitgekeken, vandaag was het zover. Het was weer reuze gezellig bij Miriam en Marianne
Hij is erg leuk geworden .
leuke witte rand .
ik ben ook fan van de witte rand... daar heb ik de juiste dikte nog niet voor gevonden...
Leuke taart hoor!
Nou super gedaan hoor, erg leuk.
Mooie kleuren, ik vind je rand ook erg bijzonder.
Wat een mooie taart. Is dat randje met die ongelijke parels ook een mould? En welke want die wil ik ook wel hebben.
Supermooie taart!
Wat een mooie taart. Is dat randje met die ongelijke parels ook een mould? En welke want die wil ik ook wel hebben.
Supermooie taart!
ja het is een FI Pearl Drops mould. Het zijn 4 verschillende korte strukjes in 1 mould. Ik heb de laatste gebruikt en aan elkaar geplakt. Ik wil hem ook graag hebben!!!Dat is leuke van workshop, kan je gewoon alles uitproberen. Alleen het verlanglijstje is niet korter geworden.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4018
erg leuk!!
Die parelrand is erg leuk en wit steekt erg mooi af!
Mooie kleurencombi..
WOWWIE!!! Helemaal gaaf!!!
Mooie taart, leuke kleuren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik eindelijk ook een PIP taartje (gemaakt op workshop)