1

Onderwerp: voorstelberichtje

Hallo!

Via een workshop die ik afgelopen week heb bezocht ben ik achter deze website gekomen. Het lijkt me heel erg leuk om hier mijn hobby van te maken.

Ik woon in Rotterdam en zag dat op zuid ook workshops gegeven worden waarbij je starterspakketten krijgt. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? "planet cake".

Het lijkt me leuk om daar een start mee te maken. Er zijn zoveel dingen te koop ;) denk dat ik mezelf gek koop. Heb maar een kleine keuken en weinig bergruimte. Hahaha...

2

Re: voorstelberichtje

Krul schreef:

Er zijn zoveel dingen te koop ;) denk dat ik mezelf gek koop. Heb maar een kleine keuken en weinig bergruimte. Hahaha...

Wen d'r maar vast aan dat je keuken met weinig bergruimte binnen no-time gevuld is met leuke taart-dingetjes. Het is het begin van een ernstige verslaving......maar evengoed van harte welkom hier!

Volg je hart...want dat klopt!

3

Re: voorstelberichtje

Haha, ja... Had de trapkast eigenlijk al als reserve in gedachte...

Vanmiddag nog even naar de xenos gegaan. De rolstempel (blauw en rose) gekocht en voor morgen wilde ik cupcakes gaan maken voor oma met thee en lekkers, dus ik wilde die theedoos voor 6 stuks hebben. Er was er nog maar eentje!

Ook gekocht, allerlei sprinkels (toppings) en een kinderbaksetje, leuk met een minideegrollertje en vormpjes.

Vanavond voor oma wat brouwen, heb bij de tuinen verjaardagsthee en losse zakjes gekocht. En voor het lekkere van die kandijlollies. Alles al ingepakt, nu alleen de cupcakes nog. Ben alleen bang dat het wat kinderachtig overkomt.

Ga mijn best doen om wat foto's ook te plaatsne!