1 Laatst bewerkt door Petra81 (24-06-2007 21:01)

Onderwerp: Annette!

Ik moet volgende week een cars taart maken en nu heb ik dus een gave tekening gevonden met dus een soortgelijke achtergrond als jou carstaart.
Kun je misschien vertellen hoe je dit gemaakt hebt? Het lijkt namelijk of de achtergrond 1 geheel is of lijkt dat maar zo?
Mocht het te ingewikkeld worden dat wordt het cars met de cactussen erop ;)
zou jij (of iemand anders natuurlijk als diegene het weet ;)) me willen helpen?

Het gaat om deze taart van jou:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=34AWKAKL

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

2

Re: Annette!

Ik heb bij nader inzien toch maar besloten om hem 'gewoon' te maken. Waarom zou ik het mezelf moeilijker maken, ik wacht daar toch nog maar ff mee.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

3 Laatst bewerkt door mita (25-06-2007 09:39)

Re: Annette!

hihihi, toch even mijn mening geven, ik denk dat alleen het lichte grijs, en de lucht een geheel is en de rest er later boven gezet, volgens mij waren de zijkanten ook grijs en de bovenkant dan blauw, hij is wel heel leuk zo he, heb ook 2 bestellingen van cars, eentje in juli en eentje gelukkig pas in december kan ik nog even oefenen hihihi, dus ben ook al aan het kijken.

groetjes solainge

4

Re: Annette!

Hoi Petra,
Sorry hoor, lees nu net het topic :o Maar voor als je je nog bedenkt...
Inderdaad, driekwart van de ondergrond is lichtgrijs en het bovenste gedeelte blauw. De scheiding valt precies onder de tribune :)
Het was inderdaad aan de hand van een kleurplaat, alleen dan een andere Bliksem, en hier en daar wat bij verzonnen. De tribune is dus een los onderdeel, later er op geplakt. Ook de finishlijn en het groene gras met vlag.
Succes, ben benieuwd naar je taart!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

5

Re: Annette!

Bedankt voor je uitleg Annette. Ik ga hem nu nog even niet maken, maar voor een eventuele volgende keer hou ik hem zeker in mijn hoofd!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

6

Re: Annette!

mijn broer kwam gister ook met de vraag of ik een cars taart kon maken en hoe dat er dan uit kwam te zien..stom stom stom..heb ik ze deze foto laten zien.......ja die vonden ze wel heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi......(zweet zweet zweet)hahahah

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl