1

Onderwerp: wat is een anneliesje

Ik heb zaterdag bij de beurs geweest en las net een stukje wat iedereen gekocht had en daar stond regelmatig een anneliesje bij. Ik vroeg me af wat heb ik gemist.... Ben nog maar net begonnen en weet nog niet zo veel maar ben wel heel nieuwsgierig :o

groetjes,

Sandra

2

Re: wat is een anneliesje

een anneliesje is een achterhoofd maletje
http://rens.klein-grut.nl/uploads/images/anneliesjes.jpg

Foto gestolen uit een andere topic.. zoekfunctie doet wonderen ;)

3

he bedankt heb ik helaas niet gezien.  :)

En ook bedankt dat ik de tekst kon lezen. Zoals ik al schreef heb ik nog niet zoveel ervaring maar hetgeen wat ik heb geboetseerd had inderdaad een platte achterkant!!! :o

4

sdw schreef:

he bedankt heb ik helaas niet gezien.  :)

En ook bedankt dat ik de tekst kon lezen. Zoals ik al schreef heb ik nog niet zoveel ervaring maar hetgeen wat ik heb geboetseerd had inderdaad een platte achterkant!!! :o

De Anneliesjes zijn echt gloednieuw.
Het allernieuwste snufje op gebied van boetseren. Wewrd voor het eerst verkocht op een beurs ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Vind Annelies het wel goed dat je dit hier zo plaatst, met beschrijving en al? Misschien heb je het eerst wel netjes gevraagd, in dat geval bemoei ik me weer met dingen die me niet aangaan, sorry!

Groetjes Eline

@ SDW: ik heb je topictitel aangepast, want aan "wat is een..." is niet handig voor de zoekfunctie :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Een Anneliesje is iets wat niet mag ontbreken in je taarten collectie  :lol:

Maar ik zag dat je je antwoord al hebt gekregen. Ik raad het echt aan, super handig ding  :Y

Veel liefs Rafaëla

8

wipneus schreef:

Vind Annelies het wel goed dat je dit hier zo plaatst, met beschrijving en al? Misschien heb je het eerst wel netjes gevraagd, in dat geval bemoei ik me weer met dingen die me niet aangaan, sorry!

Het lijkt me niet dat Annelies hier moeite mee heeft, want onder de foto in het topic waar deze foto uit gehaald is (met de zoekfunctie zoals er staat) bedankt ze Sandra hartelijk voor deze foto  ;) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

He leuk!!!mijn zusje heet annelies
maar kunnen we die kopen?

10

Tom Poes schreef:
wipneus schreef:

Het lijkt me niet dat Annelies hier moeite mee heeft, want onder de foto in het topic waar deze foto uit gehaald is (met de zoekfunctie zoals er staat) bedankt ze Sandra hartelijk voor deze foto  ;) !

Idd anders had ik de foto niet geleend (van sandra dus ;) )... ik had ook een lekker doorverwijzing topic hiervan kunnen maken.. maar dat is ook niet leuk voor de TO

11

Sorry dan heb ik weer een te grote mond excuses!

Groetjes Eline