1 Laatst bewerkt door hedwig (09-05-2010 18:12)

Onderwerp: Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Hedwig en woon samen met mijn dochter Kathelijn van 11.

Kathelijn kwam op een dag thuis van een verjaardagsfeestje met een zelf versierde taart, super enthousiast was ze en ze wilde graag met mij samen ook eens een taart maken. Dat was een goed project voor de mei vakantie.

Op een ander forum waar ik lid ben had ik al wel eens wat voorbij zien komen van een enthousiaste taartenbakster en heb met haar contact gezocht. Ook veel gelezen hier op de site, filmpjes bekeken op you-tube en het leek knap moeilijk maar ging er vanuit dat het toch wel zou smaken dus spullen besteld, nieuwe oven gekocht (want die begaf het vorige week zaterdag....) Nog kunnen aansluiten bij een soort van workshop afgelopen woensdag (waar ik vreselijk veel heb geleerd) en donderdag was het zover, we konden samen aan de gang.

Ik ben vreselijk trots op het resultaat, 2 strakke vrolijke taartjes! Een door mij gemaakt en een door mijn dochter. Ze zagen er gezellig uit en smaakten heerlijk!

Het liefst zou ik er nu weer een maken of er een hele dag over kunnen kletsen, bv vertellen dat het zo vreselijk lang duurde voor de marsepijn rood kleurde terwijl het roze juist zo snel ging dat we er weer wit door heen moesten doen, maar in de praktijk blijkt dat niemand dat verder interresant vindt. Vandaar dat ik me hier maar even voorstel in de hoop mijn ervaringen toch ergens kwijt te kunnen :D

Voor nu wil ik nog even kwijt dat ik echt zwaar onder de indruk ben van al die mooie dingen die ik hier heb gezien en dat ik niet de verwachting heb hier ooit aan te kunnen tippen. Ik heb er in ieder geval wel lol in!

Groetjes Hedwig

2

Re: Voorstellen

Hi,

Nou geloof me, je kunt hier uren door de site surfen.
Foto's bekijken, topics lezen etc.

Veel plezier ermee!

Groet Machanda

Have a Nice day!