1

Onderwerp: cake boss

ik kijk ook steeds naar de programma van cake boss
zij maken hun figuurtjes met chocolade pasta?
en hebben geen naadjes

kan iemand me meer uitleggen wat dat juist is?
met fondant en marsepein heb je naden
of zij hebben een geheim ......lol om naadloos te werken

ook gebruiken ze iets met rijst(dikke pasta om te modelliseren
ken iemand dat???

2

Re: cake boss

De rijst is rice crispie cereal treats.. en de rice crispies zijn fijn gestamp.. tussen de ingezonden recepten staat een recept.  (en ik moet nog een stukje voor de faq sturen na M oops vergeten)
Met modelling chocolate kan je makkelijk naadjes weg werken.. Maar ok met fondant en marsepein is et te doen.  een beetje poeder suiker op je vinger en zachtjes de naadjes wrijven.  Met modeling chocolate kan je dat ook gewoon met je vinger doen.

3

Canadesje schreef:

De rijst is rice crispie cereal treats.. en de rice crispies zijn fijn gestamp.. tussen de ingezonden recepten staat een recept.  (en ik moet nog een stukje voor de faq sturen na M oops vergeten)
Met modelling chocolate kan je makkelijk naadjes weg werken.. Maar ok met fondant en marsepein is et te doen.  een beetje poeder suiker op je vinger en zachtjes de naadjes wrijven.  Met modeling chocolate kan je dat ook gewoon met je vinger doen.

:thumb:

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

4

Is die modeling chocolate dan gewoon wat wij chocolate leather noemen? Of is dat chocolade-rolfondant? Alvast bedankt  :)

5

ik heb bij zoeken gekeken om het recept rice crispie cereal treats
maar geen resultaat
kan je dat opeten?

ja is gemaakt van ontbijt granen

Groetjes Natasja!

7

met teveel woorden gezocht :D

hier issie:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=79712

(nou wist ik stiekum wel dat jozien m had gepost  :cool: )

Alles goed???? nee 3 fout

8

En ik maar zoeken op rice krispies  :lol: cereal treats dus  :9

9

ik heb alleen gezocht op rice in de geposte recepten :D

en anders kan je altijd een * gebruiken om een woord af te maken (als ik niet precies weet hoe je een naam schrijft kan je bijvoorbeeld op jozi* zoeken)

Alles goed???? nee 3 fout