1

Onderwerp: aardebeien mousse met...

Ik heb al wat topics over vullingen gelezen maar ik wil toch even horen wat jullie lekker vinden bij aardbeienmousse (van Koenie heb ik net gelezen :D) ik zelf twee laagjes aardbeienmousse en dan nog een laagje aardbeienjam en misschien gele room met stukje aardbei..niet te dikke laagjes dan...maar ik heb ook weleens gelezen dat je een reep chocola kan smelten en dit ook onder een laagje vulling kan doen..wordt dit knapperig dan?
Ben benieuwd of jullie nog tips hebben..

2

Re: aardebeien mousse met...

Ik gebruik de aardbeienmousse de laatste tijd vaak! Van Koenie inderdaad....heerlijk.
Met een laag jam; aardbeien of bosvruchten, bramen...vanalles kan.
Omdat het een mousse is houd ik de andere laag 'simpeler' dus geen room of zo maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk  ;)
Heb er net één gemaakt met verse aardbeien op de mousse en een laagje jam.

Chocolade kan je smelten en dan lijntjes maken over je biscuit, soort raster maken; dit stolt en is lekker knapperig in je taart.
Gemakkelijk hiervoor zijn de smelt-choco-zakjes van dr oetker.

Groetjes Maji

3

Thanx..ik ga het ook maar zo doen dan..aardbeitjes op de mousse en laagje jam misschien een rastertje van chocola onder een van de laagjes mousse..of zou dat teveel worden?

4

Nee kan goed; erg lekker!

Groetjes Maji

5

Hoi,
Ik had pas 2 lagen aardbeienmousse, bij een laag had ik een dun laagje chocoganache gesmeerd. Dat was ook erg lekker.

Groetjes Gerien

Groetjes Gerien