1

Onderwerp: wie kan mij helpen?

Beste allemaal!

Ik heb een nieuwe hobby gevonden, namelijk taarten maken en decoreren met marsepein.
Nu is het al een tijdje geleden dat ik de taart gemaakt heb. Nu wil ik deze hobby zeker oppakken. Alleen heb ik nog even een duwtje in de rug nodig.
Graag zou ik nog een workshop willen volgen. Ik ben aan het leren voor kraamverzorgster/kinderverpleegkundige. Dus eigenlijk mijn doel is om straks geboortetaarten en kindertaarten te maken.
Maar net als vandaag dan wil ik beginnen met een taart maken. Maar dan denk ik heb ik alles wel in huis. Dus weet iemand misschien wat je zowieso in huis moet hebben.
Ook zou ik willen weten wat voor combinaties je kan gebruiken met smaken voor in de taart (wat past bij elkaar). En wat kan ik het beste gebruiken... Fondant of marsepein??
Ik heb denk ik gewoon een duwtje in de rug nodig. Wie kan mij hierbij helpen?
Of hebben jullie nog tips voor mij.
Als ik een workshop wil gaan komen volgen, graag in de buurt van Ede, Neede of Apeldoorn.

Ik hoop van iemand terug te horen, die mij hierbij kan helpen

Met vriendelijke groet,
Laura

2 Laatst bewerkt door riette (08-05-2010 13:11)

Re: wie kan mij helpen?

Als je hiernaast de FAQ leest ben je al een heel eind
op weg met al je vragen.
Zo beginnen de meesten en je steekt er enorm veel van op.
Succes.

3

Hallo Riette,

Bedankt voor je tip!!! Daar kom ik zeker een heel eind mee.
Nu nog kijken voor een dichtsbijzijnde workshop.
Is het handig om een cursus te volgen van een paar weken?
Ik hoor het wel
Groetjes

4

Nee hoor, je hoeft geen cursus van een paar weken te volgen. Begin gewoon eens met een basis workshop. Daarna zelf aan de slag gaan en veel lezen op het forum. n dan kom je vanzelf tegen waar je nog hulp bij nodig hebt of waar je misschien nog een workshop van wilt volgen. Zoek er gewoon eentje bij je in de buurt

5

welkom hier, gewoon veel lezen hier, ga je al veel antwoorden vinden en gewoon oefenen!

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

Welkom op het forum. Kijk ook eens op www.infotaartje.nl hier staan alle workshopaanbieders per provincie.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook