1

Onderwerp: Echt iets speciaals!

Hoi hoi,

Ik heb 1 augustus een jubileum op mijn werk. Ik werk dan 5 jaar in een winkel (bloemenwinkel). Nu wil ik dus graag even een vette indruk achter laten met mijn bak kunsten. (haha). Met mijn verjaardag had ik een high tea georganiseerd. (had helaas deze site toen nog niet gezien.) Nu ben ik echt zeer goed bezig geweest om een cakeje echt goed van model en smaak te krijgen! (yes dat is gelukt) Maar nu die INDRUK. Ik wil ze dus leuk versieren maar begin ook net. Heb van alles gezien en wil ook alles kopen op de webshop maar weet eigenlijk niet goed wat! Heeft iemand handige tips die niet te moelijk zijn, (of waar je onwijs veel bakervaring voor nodig hebt). maar wel heel leuk over komt. Wat je echt nodig hebt om te versieren enz. Je ziet en hoort zo veel.
Ik heb nu nog te tijd om het uit te proberen dus dat scheelt al wel.

Alvast bedankt!!
En hoop op wat creatiefs!

Cathelijne

2

Re: Echt iets speciaals!

Ouwelpostzegeltjes met het logo van de winkel???

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Re: Echt iets speciaals!

Hoi, ik vind persoonlijk de cakejes met zo'n grote margriet erop (die een beetje rechtop staat) superleuk en stylish, die komen trouwens uit een boek van Peggy Porschen, de margriet plunger (van 7 cm of zo, de kleinste van die 2 grote in ieder geval ;) ) kun je bij de webshop kopen. De vlindertjes op de cakejes vind ik ook altijd erg mooi staan. Je kunt even op PP haar site kijken voor wat ik bedoel.

het idee van Carin is trouwens ook heel leuk!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

Re: Echt iets speciaals!

Zo ja idd dan scoor ik echt wel punten THANKS!!

5

Re: Echt iets speciaals!

Je kunt natuurlijk ook dingen combineren. Een ouweltje met een margriet/bloem, als het dan niet bloemenwinkel-troef is...

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Re: Echt iets speciaals!

En deze zijn ook super, incombi met een bijtje ofzo of natuurlijk de icing vlinders van peggy porchen erbij.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/Daisy_Mar_Set4.jpg