Onderwerp: Weer een paar schaapies.
Ben ze al een paar keer tegen gekomen en wilde ze zo graag namaken maar nog nooit een gelegenheid gehad.Nu kwam dan eindelijk de vraag of ik voor onze buurjongen zn ouders een boederijtaartje wilde maken.Die zijn vandaag 34 jaar getrouwd en die wonen op een boerderij.Duss jeeeeehhhhhhh mog eindelijk schaapjes maken.Moet hem vanmiddag zelf afleveren als verrassing van de kinderen.Ben benieuwd.
Niet alles liep op rolletjes had hemelse modder gemaakt dat leek wel beton toen het uit de koelkast kwam (heeft iemand een id hoe dat zou kunnen komen heb volgens mij alles gedaan zoals het hier op het forum staat).Alletwee mn kapsels ingestort had ik ook nog niet eerder gehad kon ze gelukkig nog wel gebruiken.Toen kreeg ik mn marsefond er niet goed strak overheen,maar dat heb ik gelukkig een beetje kunnen verbloemen.Dus met dank aan iedereen waarvan ik de foto's heb gezien op het forum.Heb ik toch vind ik zelf een leuk taartje kunnen maken.En ben best een beetje trots op MR and MRS sheep.
Hier een aantal foto's
Nogmaals bedankt iedereen voor alle voorbeeldjes en voor het kijken.Tips en trucs weer welkom.
Liefs