1

Onderwerp: spoed!!!!!!vervangen in hoeveel

ik wil graag chocolade ganache maken maar in het recept staan pure chocolade kan ik de hoeveel heid gewoon vervangen in melk chocolade of moet ik er mee melk chocolade in doen en dan hoeveel meer gaat om de hoeveel heid van 1.3 kilo pure  chocolade op 6 dl room????hoeveel melk voor deze hoeveel heid ???

Re: spoed!!!!!!vervangen in hoeveel

de rubriek 'ingezonden recepten' zijn om recepten te delen, niet om vragen in te stellen.

[move]---> bekleden

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

sorry

4 Laatst bewerkt door Glamour (06-05-2010 11:55)

volgens mij kun je puur gewoon door melk vervangen, alleen bij witte chocolade moet je minder room gebruiken (of meer chocolade). Dat staat toch ook gewoon in het recept? klikkerdeklik

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

hoi glamour had het recept niet van de site maar uit een tydschrift
en kon bij zoeken  het niet vinden bij recepeten maar stond ook in de verkeerde ruberiek,daarom vraag ik het voor de zekerheid even na aan de dames die dit vaker maken is voor mij de eertse keer en omdat het best wel veel is wat ik nodig heb wil ik het wel meteengoed doen ,anders word het een dure taart .

6

ok, nou als je mijn klikje volgt, zit je meteen goed! succes!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me