1

Onderwerp: theedoosjes bij cupcakes

Hallo

Mijn vriendin is net bevallen, en daar horen natuurlijk cupcakes bij ;-))
Regelmatig zie ik hier van die versierde theedoosjes passeren.  Maar hoe doen jullie het toch maar om deze zo mooi te decoreren?
Zelf ben ik niet zo'n handige harriette als het op schilderen aan komt.  Maar toch had ik graag het geboortekaartje op het doosje.

Zijn er personen die dit in opdracht doen?

alvast bedankt!!!

Claudia

2

Re: theedoosjes bij cupcakes

In de Mjamtaart is een beschrijving gegeven door Brenda (Kwebbeltje)

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

3

Ik ben nog steeds op zoek naar theedoosjes maar hier bij de Action niet meer verkrijgbaar  :s  :(

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Ik haal ze ook wel vaker bij de Xenos... maar hebben ze niet altijd.

:-)

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

5

Ik had begrepen dat de hokjes bij xenos net wat kleiner zijn? Of is dat nu niet zo?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6 Laatst bewerkt door djehr (24-05-2010 08:17)

Claudia001 schreef:

Hallo

Regelmatig zie ik hier van die versierde theedoosjes passeren.  Maar hoe doen jullie het toch maar om deze zo mooi te decoreren?
Zelf ben ik niet zo'n handige harriette als het op schilderen aan komt.  Maar toch had ik graag het geboortekaartje op het doosje.

Claudia

Wat ikzelf zou doen: Het doosje schilderen in de kleur die je wilt.
Een kleurencopie van het geboortekaartje maken. En deze met houtlijm op het geschilderde doosje plakken. Vervolgens over de bovenkant met het geboortekaartje 2 of 3 lagen blanke lak spuiten. Ik heb dat al eens met traktatiedoosjes voor mijn dochter op school gedaan. Op ieder doosje de naam van een kind uit de klas. Werkt goed. je zou ook in plaats van een theedoos zo'n ronde houten doos van de Xenos kunnen gebruiken. Die heb je in verschillende maten.

jolanda71 schreef:

Ik had begrepen dat de hokjes bij xenos net wat kleiner zijn? Of is dat nu niet zo?

Dat ligt aan welke theedoos je gebruikt. Ik had er een met 9 vakjes en daar pasten mijn cupcakes niet in. Maar in die van 4, 3 en 2 vakjes was het geen probleem.