Onderwerp: Woensdag naar Pipoos wat MOET ik kopen?!!?
Ik ga woensdag naar pipoos toe, en wat MOET ik daar nu echt inslaan??
Het kleipistool sowieso he?
Vul graag aan, tm woensdag heb ik hihi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Woensdag naar Pipoos wat MOET ik kopen?!!?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga woensdag naar pipoos toe, en wat MOET ik daar nu echt inslaan??
Het kleipistool sowieso he?
Vul graag aan, tm woensdag heb ik hihi
Alles
haha nee dat wil ik dus voorkomen haha
hoi
ik heb nog wel een kleipistool voor je. wil er wel 14 euro voor hebben. excl verzendkosten
ineke
uhmm ik ga er woensdag toch heen, en hij kost daar 14,95 volgens mij?
is die van jou ook nieuw?
Want voor dit bedrag kan ik hem dus beter zelf halen hehe
van die plastic structuur matjes
thanks! zal kijken, heb idd nog geen matten uit de webshop bestelt..
Even rondkijken bij de spullen van Makins Clay (uitstekersetjes, structuurmatjes)
Ik heb zelf ook eerst het kleipistool gekocht, maar het na een paar maanden toch de sugargun besteld. Voor die 10 euro meer heb je zo veel meer gemak. Mijn handen deden soms echt pijn van het kracht zetten...
Veel shopplezier in ieder geval!
hallo dames, ik lees hier over een kleipistool...is dat hetzelfde principe als een sugar-gun? Want een sugar-gun heb ik namelijk, maar die werkt bij mij voor geen meter.....er blokkeert iets waardoor ik geen sliertjes kan spuiten en ik in staat ben het ding van venijn door t raam te gooien (doe het niet hoor...)
Maar als zo'n kleipistool wel werkt...dan ga ik ook even naar Pipoos
Groetjes, Berthine
ok wist niet dat die er ook was..ik zal eens vergelijken haha
maar werkt de sugar gun bij andere wel fijn dan?!
hallo dames, ik lees hier over een kleipistool...is dat hetzelfde principe als een sugar-gun? Want een sugar-gun heb ik namelijk, maar die werkt bij mij voor geen meter.....er blokkeert iets waardoor ik geen sliertjes kan spuiten
en ik in staat ben het ding van venijn door t raam te gooien (doe het niet hoor...)
Maar als zo'n kleipistool wel werkt...dan ga ik ook even naar PipoosGroetjes, Berthine
ik zweer toch echt bij de gun!
Evt je marsepein/fond. wat crisco door kneden.
3 sec in de magnetron..
in je gun.. alles dichtdraaine. staaf aandrukken en knijpen/pompen
echt super uitvinding.
Berthine schreef:hallo dames, ik lees hier over een kleipistool...is dat hetzelfde principe als een sugar-gun? Want een sugar-gun heb ik namelijk, maar die werkt bij mij voor geen meter.....er blokkeert iets waardoor ik geen sliertjes kan spuiten
en ik in staat ben het ding van venijn door t raam te gooien (doe het niet hoor...)
Maar als zo'n kleipistool wel werkt...dan ga ik ook even naar PipoosGroetjes, Berthine
3 sec in de magnetron..
echt super uitvinding.
volledig mee eens......
[move]---> taartdecoratie algemeen
(omdat je niet vraagt om een product en ook geen product aanbiedt)
dank u!
Cuttlebug matjes voor leuke reliefjes op de cupcakes! Of die blauwe matjes van fiskars.
Eventueel leuk lint voor om je taart.
Patricia0255 schreef:Berthine schreef:hallo dames, ik lees hier over een kleipistool...is dat hetzelfde principe als een sugar-gun? Want een sugar-gun heb ik namelijk, maar die werkt bij mij voor geen meter.....er blokkeert iets waardoor ik geen sliertjes kan spuiten
3 sec in de magnetron..
echt super uitvinding.volledig mee eens......
Dan denk ik dat mijn gun gewoon kapot is...hij doet t echt niet, wat ik ook probeer!!! De eerste paar keren dat ik m gebruikte deed ie t wel..soms wat zwaar, maar dat hoort erbij, dat had ik al begrepen, maarja...nu doet ie niks meer, krijg "hendel"met geen mogelijkheid naar beneden, ook niet als gun niet gevuld is, dus t zal wel gewoon domme pech zijn!
In elk geval bedankt voor jullie reactie!
Tussen de klei spullen heb je ook maletjes voor hoofdjes.. erg leuk.. is ook van makins geloof ik.
zitten alle 3 de zilveren plaatjes ook op elkaar bij het spiraal? die bij de aandrukstaaf zitten ??
snap je me nog?
evt een andere taart dame naar laten kijken... mssn zie je iets over t hoofd.
Hoi Patricia,
je had het in een eerder bericht over structuurmatjes., Nu zoek ik me al een tijdje suf op de site van Pipoos, maar helaas....
Heb jij toevallig een link?
Groetjes,
Jacq
leuk topic... ik lees even mee..
binnenkort ook maar eens kijken bij pipoos
de molds van makins clay; bloemetjes, schelpen etc...
boetseer tools, dummies
http://www.hobbyhandboek.nl/categorie.a … subcat=E11
http://www.hobbyhandboek.nl/categorie.a … subcat=E07
http://www.hobbyhandboek.nl/categorie.a … subcat=E01
Deze zijn zoooo leuk voor cc's.
dank je dank je
Voortaan eerst bij pipoos kijken dus..
Had zojuist het schelpen ding gekocht op de webshop van 17,50! oeii
Wilde zee themataartje maken..
zucht maar goed!
Deze zijn zoooo leuk voor cc's.
Hoe groot zijn die matten dan, als je ze voor cupcakes kan gebruiken.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Woensdag naar Pipoos wat MOET ik kopen?!!?