Onderwerp: Drukke week
Deze week nogal wat taarten gemaakt. Niet allemaal mooi op de foto aangezien ik het een beetje zat werd
Omdat mijn Oma jarig is vandaag een taart gemaakt. Deze stond op een etagere met cupcakes met een roos. Helaas geen foto van het geheel. Mijn ouders hadden het in de ochtend meegenomen en voordat ik aankwam(feest was toen een halfuur bezig) waren alle cupcakes alweer op.
Close-up
Vulling: botercreme en aardbeienbavarois
Voor een oudschoolgenootje een taart gemaakt.
Er moesten poezen op, 50 moest er in voor komen, graag rode en roze rozen en wat accenten in zilver.
Dit heb ik er van gemaakt. De staarten van de katten vormen 50
Vulling: Aardbeienbavarois en aardbeienjam
Duck heb ik gemaakt op cursus. We moesten een 3D-project kiezen en deze maken. Kwam deze duck tegen en was meteen verliefd. Had er een hard hoofd in maar vind hem wel heel leuk geworden.
Deze dummie is ook van cursus. Heb hem vandaag kado gedaan aan mijn oma. Zij mag niet zoveel zoetigheid en vind mijn taarten altijd fantastisch.
Deze taart is voor de baas van mijn zus, nu ook mijn baas. Hij werd 40 en zag er erg tegenop. Om hem te pesten wilden ze deze taart geven. Heb voor zijn plezier aan de rand 27 met 13 jaar ervaring geschreven
Vulling: Aardbeienbavarois en botercreme
Tips en trick zijn welkom