1

Onderwerp: baileys vulling

Ik wil een taart met baileys vulling maken volgens het recept dat hier op de website staat. Maar nu vroeg ik mij af wanneer moet ik het maken en hoe kan ik het bewaren? De taart is voor maandag maar moet morgen helemaal afgemaakt worden omdta hij maandag om half negen mee moet. Ik lees her en der dat de vulling te stijf word dus vandaar dat ik het mij afvraag..

2

Re: baileys vulling

ik heb uberhaupt minder gelatine gebruikt dan het recept (geloof maar 4/5 ipv 8 blaadjes) en dan gaat het prima hoor.

3

waar hebben jullie de taart nog meer mee gevuld??? Jam lijkt mij niet echt lekker of heb ik het mis?

ik zie graag een reactie tegemoet.

grtz Sandra

ik kijk graag even mee mijn man wil een ananasvlaaivulling in combi met baileys creme zou dat wat zijn?

5

Ik wil komende week ook een taart maken met Baileys vulling en ik vroeg me ook af wat er lekker bij was?

Iets wat zoeters lijkt me wel lekker omdat baileys al wat zwaarder is.
iemand tips?

Je kan voor zo'n vulling ook de vulling van de luchtige botercreme gebruiken. Die is echt heel lekker, daar heb ik laatst amarettovulling meegemaakt en dat vond iedereen erg lekker. Die kan je ver van te voren maken.

7

koekenbakkerBrinky schreef:

Je kan voor zo'n vulling ook de vulling van de luchtige botercreme gebruiken. Die is echt heel lekker, daar heb ik laatst amarettovulling meegemaakt en dat vond iedereen erg lekker. Die kan je ver van te voren maken.

Wat voor vulling lijkt jou lekker bij Baileys? Ik dacht misschien aan bosvruchten. Is dat wat denk je?

Danique24 schreef:

Wat voor vulling lijkt jou lekker bij Baileys? Ik dacht misschien aan bosvruchten. Is dat wat denk je?

MM bosvruchten en Baileys, weet het niet hoor. Lijkt mij beetje gekke combi. Maar dat wil niet zeggen dat het niet lekker is. Zelf had ik bij de Amaretto crème mokka crème gedaan. Die paste naar mijn idee heel goed. Maar ja, moeilijk te zeggen hoor. Smaken verschillen zo.

9

Danique24 schreef:

MM bosvruchten en Baileys, weet het niet hoor. Lijkt mij beetje gekke combi. Maar dat wil niet zeggen dat het niet lekker is. Zelf had ik bij de Amaretto crème mokka crème gedaan. Die paste naar mijn idee heel goed. Maar ja, moeilijk te zeggen hoor. Smaken verschillen zo.

dank je wel! Ik twijfelde ook erg.
Ik las wel ergens dat het lekker was met kers. Als ik het dan in een chocoladetaart doe is dat wel lekker denk ik!