1

Onderwerp: cc's van de IKEA

Heb geprobeerd met de nieuwe vormpjes van ikea in de bijbehorende blikken cc's te maken...............ze smaken heerlijk maar verder om te versieren vind ik het niks: ze zijn heel smal en hoog!
De papiertjes kunnen wel wijder, maar door de rechte hoge bakvorm gaat dat niet.............zelf een broodplank erop werkt niet....

http://img213.imageshack.us/img213/2218/koninginnedag20108.jpg

2

Re: cc's van de IKEA

was van de week ook bij de ikea en wilde de vorm ook kopen, maar heb hem niet gekocht ook met de reden dat ik ze zo hoog en smal vondt.

Hier kan je helaas niet van de mooie cc mee maken als die je hier op het forum vaak voorbij ziet komen

3

:lol:  :lol: hahaha  toen ik dit toppic las dacht ik even dat je de cupcakes nog in elkaar moest zetten dus een foto van boter ,ei ,mix enzo hihihi

4

je kan er paddestoeltjes mee maken ;)

Groetjes,
Vivke

5

ik heb ze zonder papiertjes gebakken laatst, gevuld en daarna afgemaakt met een chocoladerondje welke goud gedust was, was een groot succes!! Had het als verjaardagscadeau gegeven en was het toetje van de barbeque, een perfect niet te groot hapje!

groetjes,
Marije

6

Ik vind ze juist erg gezellig staan, zo hoog en smal! :Y
Ik had zelf al eens het blik gekocht, mij leek het ideaal om een bloempotjes of koffiekopjes van te maken ( nog niet aan toegekomen, helaas), en laatst dus ook hier de cc papiertjes gevonden. Door jouw topic weer helemaal zin om ze te gaan proberen! :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Ik heb dit blik al een jaar in huis en nog nooit gebruikt om boven genoemde reden. Zonder papiertjes had ik aan gedacht, maar natuurlijk nooit aan toegekomen :s

Toch vind ik ze best wel leuk ;)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

8

Ik vind ze juist erg grappig zo!

Heb je hiervoor gewone cupcake papiertjes gebruikt, of zijn die ook van de Ikea?

9

Het zijn de papiertjes van de ikea.....

10

patti schreef:

:lol:  :lol: hahaha  toen ik dit toppic las dacht ik even dat je de cupcakes nog in elkaar moest zetten dus een foto van boter ,ei ,mix enzo hihihi

en dan een ei over houden  :D

ik vind ze wel leuk hoor! erg stijlvol en sjiek. in de kleur van het piertje versieren en je maakt de blits!

Let them eat cake
http://annettes.tk/

11

ik vind het wel wat hebben zo. Ik vind het er leuk uitzien