1 Laatst bewerkt door JMBQ (01-05-2010 07:51)

Onderwerp: Sweet 16

Mijn allereerste stapel, en ook gelijk een opdracht.
De opdracht was: Hij moet gestapeld en roze zijn en hij is voor een meisje die 16 wordt die van voetbal houdt.

Hij is gevuld met jam en banketbakkersroom (de onderste 2 is advocaat aan toegevoegd) en volledig bekleed met marsepein.
Tips zijn zeer welkom!

http://94.100.115.233/942050001-942100000/942087901-942088000/942087984_5_jv10.jpeg

Re: Sweet 16

hij ziet wel leuk uit , maar dat je het aand durft maakt hem wel geweldig

3

Een hele leuke meiden voetbal stapel,top gedaan hoor :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

hele leuke stapel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

heel leuk, en leuke kleurencombi!

'I love it when a cake comes together'

6

het lijkt wel of je um terplekke op je tafel hebt bekleed en gestapeld. Heb je dr niets onder? Hoe ga je um nou van je tafel af krijgen?

7

marianneV schreef:

het lijkt wel of je um terplekke op je tafel hebt bekleed en gestapeld. Heb je dr niets onder? Hoe ga je um nou van je tafel af krijgen?

Ik heb er een even groot dik cakeboard onder. Hij is net zo groot als de onderste laag. Ik heb hem hier op mijn turntable staan en vandaar heb ik hem op een 40 bij 40 cm houten (en dan ingepakt met inpakpapier) plaat gezet. Dus niet direct op de tafel (dat had ik wel zo bedacht :D

marianneV schreef:

Maar......idd het lijkt wel zo

9

Als je heel goed kijkt zie je iets van blauw.........nou ja,  kijken we meer of we het cakeboard kunnen ontdekken dan naar de taart....... :D