1

Onderwerp: even snel hulp nodig!

Rare vraag misschien maar is vloeibare fondant het zelfde als gewone fondant en dan met minder poedersuiker?

mn man komt ineens met vloeibare fondant thuis en ik heb toch echt snel fondant nodig dus kan ik er bewerkbare fondant mee maken door er veel poedersuiker door te doen??? (het is niet helemaal vloeibaar maar wel zacht en erg plakkerig)

Re: even snel hulp nodig!

volgens mij is het niet exact hetzelfde, maar ik zou het even proberen met een klein stukje. wel balen dat je nu geen fondant hebt!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

ik zou het je niet kunnen zeggen maar probeer het... en anders marshmellows kopen en 2 bussen poedersuiker kan je het zelf maken...

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

4

Kruimel schreef:

ik zou het je niet kunnen zeggen maar probeer het... en anders marshmellows kopen en 2 bussen poedersuiker kan je het zelf maken...

ja maar probleem is dat ze hier op dit eiland alleen roze marshmallows verkopen, lastig want ze willen een witte taart.
ik heb een klein stukje geprobeerd maar blijft erg zacht en de man vanwaar ik het gekocht hebt zegt dat het niet het zelfde is en dat het in deze warmte gaat smelten dus ik heb gelukkig nog daar in hun kantoor fondant kunnen kopen

o gelukkig, komt het toch nog goed :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs