1

Onderwerp: Turntaart

Vandaag weer een tevreden klant gehad.
Had voor haar dochter die 14 werd een taart moeten maken. En laat haar dochter nu helemaal gek zijn van turnen. Ze doet ook mee aan wedstrijden en zo. Of ik een turntaart wilde maken. Natuurlijk ja gezegd en dan  ga je denken, hoe ga ik een tunrtaart maken. In een engelstalig magazine een voorbeeld gezien en hier heb ik me door laten inspireren. Boetseren is niet mijn sterkste kant, maar tja je wilt wel een turnster op de taart maken. Op zoek naar mallen om een meisje te maken. Mijn eigen winkeltje had het de mallen van PME niet op voorraad. Dus even op internet gesurfd en daar vond ik ze bij Piece of Cake. Daar besteld en al 2 dagen later in huis. Geweldige service. Maar goed verder met de taart. Heb met het bekleden wel wat tegenslag gehad (scheurtjes, plooien). Maar daar zie je bij het eindresultaat helemaal niets meer van.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UNTT43G8.jpg
De taart is afgesmeerd met choco-botercreme en gevuld met bokkenpootjes/slagroom.
Op-/aanmerkingen zijn altijd welkom.
Groetjes,
Seline

2

Re: Turntaart

leuke taart hoor

3

leuk hoor, alleen  de benen lijken me iets te lang?

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

leuk hoor, alleen  de benen lijken me iets te lang?

dat dacht ik ook al toen ik het zag, maar ja, klant tevreden, wie doet je wat..........verder is ie heel leuk......... :)

Heel erg mooie,wel inderdaad erg lange benen.
Maar misschien was de ontvanger ook erg lang  ;)  :lol:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.