1

Onderwerp: vervoer van stapel taart

hoi
ik ga een taart maken voor 45 pers
nu wil ik een stapel taart maken maar hoe kan ik die het beste meegeven
los als 2 taarten of al gestapeld het zijn maar 2 lagen dus niet heel hoog
maar ja als hij valt tijdens het rijden (ik breng hem niet hij wordt gehaalt)
groetjes monique
en bedankt alvast

2

Re: vervoer van stapel taart

Moeilijk is dat altijd he, mijn stapeltaarten waren steeds voor de buren, dus dan kon ik het lopend vervoeren. Afgelopen weekend had ik wel een taart met een klein taartje erop en die heb ik zo meegegeven, ze waren met z'n tweeen, dus de een hield hem gewoon op schoot. Je kan ze wel apart meegeven, maar dan kan je het randje tussen de twee taarten niet afwerken!? Misschien toch maar zelf brengen en hem dan daar opbouwen en evt afwerken?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

ik geef een stapeltaart, als het 2 taarten gestapeld zijn, altijd zo mee, gestapeld dus. ik vind dat ze vrij goed op elkaar staan en niet de neiging hebben om van elkaar te schuiven. als er dan een geboetseerd figuurtje nog eens op staat, geef ik dat wel ernaast mee.
dit weekend voor het eerst een stapeltaart met 3 taarten, maar ik ga ze toch weer gestapeld meegeven! ik kan het de mensen niet aan doen om een doe-het-zelf bouwpakket mee te geven, dan komt het misschien niet goed.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

4

Laatst had ik een stapeltaart van 2 taarten en die heb ik zo meegegeven. Degene die hem haalde was zo slim om zo'n klapkrat (opvouwbare boodschappenkrat) mee te nemen en daar paste de doos precies in. Ik had in de bodem van de doos in de hoeken sateprikkers geplakt waardoor de deksel er wel op kon. Later vertelde ze dat het vervoer helemaal goed was gegaan en ze moest er uiteindelijk toch mee van Oegstgeest naar Delft.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep