Re: Groen witte stapeltaart met strik
mooie strakke taart
www.happytaarten.nl groetjes yvon en lisa
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Groen witte stapeltaart met strik
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooie strakke taart
Een prachtige taart en super die kleuren!
Heel erg mooi
Wat een gave stapel, prachtige kleuren!
Ik heb zo juist met de dame gesproken die de taart kado heeft gekregen en die vond hem erg mooi en lekker smaken.
Zelf ben ik ook helemaal dol op de combinatie tiramisu bavarois en banketbakkersroom... mmmmmm.
Super leuk en wat een mooie kleur groen!
Een zeer mooi stapeltje en wat is dat een fris groen... erg mooi gedaan!!!
SaskiaTaartjes schreef:Mooie taart, lekker fleurig!
Mag ik vragen wat 1:1 is?
Ik ben een beginneling1:1 is bv 100 gram boter met 100 gram poedersuiker. Je maakt geen gebruik van de mix. Deze botercreme is wat steviger, maar vind ik persoonlijk iets minder lekker.
hoi alexandra,
ik gebruik ook 1 : 1 om af te smeren, maar doe er dan een paar druppels vanille extract of amandel extract doorheen, maakt em lekker zoet en de botersmaak heb je dan niet zo.
Alexandra13 schreef:SaskiaTaartjes schreef:Mooie taart, lekker fleurig!
Ik ben een beginneling1:1 is bv 100 gram boter met 100 gram poedersuiker. Je maakt geen gebruik van de mix. Deze botercreme is wat steviger, maar vind ik persoonlijk iets minder lekker.
hoi alexandra,
ik gebruik ook 1 : 1 om af te smeren, maar doe er dan een paar druppels vanille extract of amandel extract doorheen, maakt em lekker zoet en de botersmaak heb je dan niet zo.
Goed idee! Ik doe het extract ook bij de mix van bc, maar kan hem inderdaad ook door de 1:1 mix doen
ben er ook achter dat 1op 1 beter is
mooie taart hoor en ik hou niet van groen maar deze kleur vind ik nou wel weer geweldig ..
Ik heb zo juist met de dame gesproken die de taart kado heeft gekregen en die vond hem erg mooi en lekker smaken.
Zelf ben ik ook helemaal dol op de combinatie tiramisu bavarois en banketbakkersroom... mmmmmm.
Hij ziet er heel gaaf uit!
Maak je de bavarois met de mix en dan een tiramisu-smaakje er aan toevoegen?
Ben benieuwd...
Ik gebruik de mix ipv de 1:1, hier ook nog geen smeltende taarten, hoewel ik altijd adviseer de taart in de koeling te zetten.
Ben benieuwd...
Ik gebruik de mix ipv de 1:1, hier ook nog geen smeltende taarten, hoewel ik altijd adviseer de taart in de koeling te zetten.
Ben benieuwd...
Heel mooi
supermooie taart! ik ben dol op groen
Alexandra13 schreef:SaskiaTaartjes schreef:Mooie taart, lekker fleurig!
hoi alexandra,
ik heb zelf gemerkt dat het er sterk aan ligt welke boter ik pak. als ik bijvoorbeeld die goedkope met die blauwe ruitjes pak vind ik 'm een stuk minder lekker dan bijvoorbeeld de roomboter van de zaanse hoeve (onder andere bij AH).
Alexandra13 schreef:Ik heb zo juist met de dame gesproken die de taart kado heeft gekregen en die vond hem erg mooi en lekker smaken.
Zelf ben ik ook helemaal dol op de combinatie tiramisu bavarois en banketbakkersroom... mmmmmm.Hij ziet er heel gaaf uit!
Ben benieuwd...
Ik had tiramisu bavaroise geschreven... maar bedoelde eigenlijk slagroom met patidess tiramisu. Wat nog lekkerder is, is een zwitserse room en een laagje slagroom met patidess... mmmmmm
wendyenzo schreef:Alexandra13 schreef:Ik heb zo juist met de dame gesproken die de taart kado heeft gekregen en die vond hem erg mooi en lekker smaken.
Zelf ben ik ook helemaal dol op de combinatie tiramisu bavarois en banketbakkersroom... mmmmmm.Hij ziet er heel gaaf uit!
Ben benieuwd...
Ik gebruik de mix ipv de 1:1, hier ook nog geen smeltende taarten, hoewel ik altijd adviseer de taart in de koeling te zetten.Ik had tiramisu bavaroise geschreven... maar bedoelde eigenlijk slagroom met patidess tiramisu. Wat nog lekkerder is, is een zwitserse room en een laagje slagroom met patidess... mmmmmm
Hou op hou op.....dat ga ik ook eens proberen, dank voor de tips!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Groen witte stapeltaart met strik