1

Onderwerp: taart gevuld en al de vriezer in?

Ik ga weer eens beginnen aan mijn verslavende hobby!
Heb alles weer in huis, na alles weg gedaan te hebben  :grr:
Maar goed
dit weekend komt de eerste uitdaging eraan, samen met 5 kleinkinderen 5 taartjes maken voor oma die 65 wordt!

Nu wil ik voor het weekend de taartjes al maken en gevuld en al de vriezer in gooien..
Nu keek ik op het lijstje van invriesbare vullingen maar zag de bavarois er niet bij staan?
Ik heb de mix van de webshop hier in huis, en ga die maken met een smaakje eraan lekker simpel..
En verder bbr als 2e laagje..

Kan ik deze taartjes invriezen, en zaterdag verder afmaken dus bekleden en mooi maken, en dan zondag geven?!?!

Zo ja hoe lang ontdooien eer bekleden?

Hoor het graag!
Alvast heel erg bedankt!!

2

Re: taart gevuld en al de vriezer in?

anybody??

ik wil ze morgen toch gaan invriezen namelijk..

3 Laatst bewerkt door Renaatje (26-04-2010 21:23)

!

"Begin de dag met een dansje..."

4

Met een gerust hart bakken, vullen, afsmeren, bekleden en in de diepvries zetten hoor!
Hoef je ze alleen maar te decoreren en dat lijkt me in deze de beste optie (5 kleinkinderen die "helpen" ....  :s , is op zich werk genoeg  ;)  ) Haal de taarten 's avonds uit de vriezer en laat ze in de koelkast ontdooien. Eventueel 's morgens nog even uit de koelkast halen indien niet voldoende ontdooid.
Succes ermee!

"Begin de dag met een dansje..."

5

thanks!
Dan ga ik ze idd maar gevuld en al erin gooien :D!
Ja 2 kleinkinderen van 11 en 13
en die van ons zijn 2 maandjes bijna 2 en 4 haha
dus die laatste zullen we wel helpen en bekleed erin zetten..
maar de oudste mogen het zelf doen  :lol:

Baal alleen van onze combi, ken hem niet :( zat in de keuken..
En het is niet een gewone oven alleen hetelucht stand..en die werkt niet met de aangegeven temp. en tijd..
Dus erg zoeken hoe wel..
Ben blij als ik weer een echte oven heb  :(

Verder staan de verse aardbeienbavarois en bbr al klaar in de koelkast om op te stijven  :thumb:  goe bezig !