1

Onderwerp: Ook nieuw

hallo ik ben shirley(moe45).Ik ben sinds kort bezich met taart deco (5 lezen) heb dus nog veel te leren.julie zullen gek worden van mij zoals mijn leraares omdat heel veel vragen stel.eerste vraag waar kan ik een maal vinden van een baby(hoofd,arme,beenen,lichaam).

2

Re: Ook nieuw

Hallo Shriley, welkom! Ik heb je even een eigen topic gegeven :)

Ja veel vragen roept dat op h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Ook nieuw

dag shirley,

welkom op de site, en ja hier kan je alles vinden wat te maken heeft met decoreren van taarten, zoals marianne heeft geschreven kom je ver met de zoekfunctie en de faq maar soms is het moeilijk te vinden ook al is er al over gesproken dan helpen we even met zoeken, of misschien weet iemand het nog uit zijn hoofd.
nou veel plezier met bakken.

groetjes solainge

4

Re: Ook nieuw

Welkom hoor, en al doende leert men!
Veel plezier met het bakken.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

5

Re: Ook nieuw

Hallo Shirley!

Leuk dat je je ook aangemeld hebt. Ik wens je heel veel plezier en succes met bakken en decoreren en hoop veel van je kunsten te mogen zien in de toekomst!

Enne... vragen staat vrij he ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6 Laatst bewerkt door moe45 (19-06-2007 22:30)

Re: Ook nieuw

Dank je wel voor je tip ik ga morgen meteen op zoek.Binnen kort laat ik zien wat ik al heb gemaakt. IK ben nu bezig met het baken van 50 cupcake's die  ik natuurlijk ook moet versieren . Het is een bestelling van de shool van mijn zoon, het is zijn laatste jaar (groep 8). Een kado voor de kinderen. Ik vraag 70 cent per stuk is dat een goede prijs. Mijn schoonzuster gaat volgent jaar trouwen en heeft al een taart van 6 hoog bestelt, dat wordt dus heeeeeeeeeeeeeel veel oefenen. Alle tips zijn welkom dan moet het wel goed komen. :lol:

7

Re: Ook nieuw

Wauw, wat een mooie "opdracht".... 50 cupcakes... maar ook die bruidstaart van 6 hoog... ik ben benieuwd!!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Re: Ook nieuw

ja ik ben ook benieuwd,
voor school is dat een goede prijs voor vreemden zou ik minimaal een euro vragen.
welkom bijm de club!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

9

Re: Ook nieuw

Hoi Shirley

Wat leuk dat je al opdracten hebt, bak je al lang?

Ik heb ook nog een andere hobby, neem gerust een kijkje!  http://www.winkeltjes.net/draadennaald/

10 Laatst bewerkt door moe45 (23-06-2007 01:28)

Re: Ook nieuw

Hoi denise                                                                                                                                                                                                                                                Ik bak al jaren voor familie en vrienden als er een feest is.Ik kook dan ook mijn specailytijd is chinees,surinams en indies.                groetjes Shirley :P