1

Onderwerp: zit ik hier wel goed!!

LET OP, OUD TOPIC!!!

om deze vraag te stellen : wie is er bekend met de site homebaked?
ik heb vorige week donderdag daar een bestelling geplaatst en heb tot vandaag nog niks in huis... nu probeer ik het nummer te bellen wat er bij staat maar dan krijg ik steeds de voicemail, en als ik die dan inspreek krijg ik geen gehoor terug...

nu ben ik dus benieuwd of die site wel echt is en hoe andere met dit bedrijf ervaring hebben???

want ik heb spullen nodig voor zaterdag en op deze manier gaat dat dus niet lukken :S:S dan zal ik op tel en sprong iets anders moeten verzinnen... want ben maandag zelf jarig dan is het wel zo leuk om een eigen taartje te maken hé...

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik begin het een beetje somber in te zien:S...

liefs moortje

2

Re: zit ik hier wel goed!!

De site is wel echt hahahaha.. is van een forummer.  Ze hebben wel een wat langere levertijd dan de meeste shops.  Op de site zegt dat bestellingen worden verstuurd binnen 3-7 werk dagen. 
Ik heb daar besteld.. kreeg de pakket netjes binnen. Maar duurde veel langer als wat ik gewend was van andere shops. 
Heel veel dingen zijn goedkoper maar ik betaal liever iets meer voor snellere verzending.

3

Canadesje schreef:

De site is wel echt hahahaha.. is van een forummer.  Ze hebben wel een wat langere levertijd dan de meeste shops.  Op de site zegt dat bestellingen worden verstuurd binnen 3-7 werk dagen. 
Ik heb daar besteld.. kreeg de pakket netjes binnen. Maar duurde veel langer als wat ik gewend was van andere shops. 
Heel veel dingen zijn goedkoper maar ik betaal liever iets meer voor snellere verzending.

ja daar ben ik nu zelf ook wel achter jah.... kreeg dr net eindelijk te pakken en als het goedi s krijg ik morgen het pakketje binnen.... weet ik dat ook weer, goedkoper hoeft niet altijd wat te zeggen... ;)

Ik bestel hier 9 van de 10 keer als ik niet gelijk wat nodig heb en dus langere tijd kan wachten op mijn spullen (want het scheelt echt!). Duurt wat langer als dat de meeste gewent zijn, maar komt altijd aan.

1  x gehad dat een bakje suikerparels open was gesprongen heel die doos vol parels, gelijk gemaild met sugestie om voortaan zulke dingen dicht te plakken. Kreeg er nog mail over terug ook.

Mensen kunnen ook wel eens druk zijn... Dat ze niet 1, 2, 3 kunnen opnemen/terug mailen. Heeft iedereen wel is.. :)

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

5

Iik heb de bestelling later binnen gekregen toen en de patidess was toen afwezig die werd me een paar dagen later geleverd. ik weet wel, ik heb het geprobeerd bij haar maar geen goeie ervaring... dus ze zal het vast goed doen etc.. maar ik heb het toch liever binnen een paar dagen in huis....

ach ja, gewoon maar via de webshop of andere webshop kopen dan weet je zeker dat je het binnen 4 dagen in huis heb...

bij maakjetaart.nl kan je ook spulletjes kopen.... kleine tip... alleen die van leukstetaartenshop.nl is vele malen uitgebreider die vindt ik zelf dus echt helemaal top...

liefs moortje

6 Laatst bewerkt door riannebianca (06-05-2010 21:12)

Ik bestel bijna al mijn spullen bij homebaked.. ik woon in de buurt en haal het dan gewoon op..
Heb nog geen problemen gehad en verwacht dat ook niet!
Het kan soms wat langer duren voor je het binnen hebt, maar daar hou ik rekening mee.. en dan komt het altijd goed..
Ik vind dat het daar aardig wat goedkoper is en natuuurlijk geen verzendkosten! daar wil ik graag wat langer voor wachten

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

7

Ik bestel ook bijna alles via homebaked, tenzij ik iets echt snel moet hebben, want idd de levering kan wat langer duren dan wenselijk is.
Maar ik mail errug vaak met haar, en dan geef ik aan voor wanneer ik het binnen moet hebben, en het is altijd prima op tijd binnen!

Ze mailt ook altijd terug, en geeft prima service! Ze denkt mee of komt met andere opties als iets is uitverkocht.

Heb ook gemerkt dat ze de telefoon nooit opneemt, das soms lastig, maar via de mail krijg ik altijd antwoord.

Bovendien is het echt behoorlijk goedkoper!

ps, ik had hetzelfde met de suikerparels, 1e keer de hele doos eronder, 2e keer ontzettend goed ingepakt alles!

Hmmm, bleekselderij...
www.taartvancorinne.nl

moortje schreef:

bij maakjetaart.nl kan je ook spulletjes kopen.... kleine tip... alleen die van leukstetaartenshop.nl is vele malen uitgebreider die vindt ik zelf dus echt helemaal top...

liefs moortje

En goedkoper dan maakjetaart. Ik woon in Hoorn daar zit maak je taart en haal het daar dan gewoon op, maar dan is het vaak als je meerder dingen moet hebben goedkoper om het bij de webshop te bestellen dan op te halen bij maak je taart.

hey moortje ik zie dat je uit enkhuizen komt. de leukste taarten verkoopt ook vanuit het koffie winkeltje in enkhuizen. naast van blijswijk over het zebra pad op de hoek. en maak je taart heeft een winkeltje in hoorn! dus als je snel wat nodig heb kan je ook de stad even in lopen~!

Taart in de morgen,  Een dag zonder zorgen.

10

karinethebest82 schreef:

hey moortje ik zie dat je uit enkhuizen komt. de leukste taarten verkoopt ook vanuit het koffie winkeltje in enkhuizen.

Oh???

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

heey, dank je voor de tip... dat had ik ontdekt dus ik ben daar erg blij mee.... ze hebben alleen niet alles op voorraad dat is wel jammer, dan moet je echt op tijd bestellen.... maar lief van je ;)

groetjes moortje

karinethebest82 schreef:

hey moortje ik zie dat je uit enkhuizen komt. de leukste taarten verkoopt ook vanuit het koffie winkeltje in enkhuizen. naast van blijswijk over het zebra pad op de hoek. en maak je taart heeft een winkeltje in hoorn! dus als je snel wat nodig heb kan je ook de stad even in lopen~!

12

ja echt waar hoor ;)... jij komt dus ook uit de buurt van enkhuizen??  weet je het koffiewinkeltje te vinden?

liefs moortje

Marianne schreef:
karinethebest82 schreef:

hey moortje ik zie dat je uit enkhuizen komt. de leukste taarten verkoopt ook vanuit het koffie winkeltje in enkhuizen.

Oh???

13

Nee, ik kom niet uit enkhuizen maar ben wel eigenaar van DeLeuksteTaarten.nl en ik verkoop ècht niet vanuit het koffiewinkeltje ;) En voor zover ik weet de leukste taarten shop ook niet...

Ik denk dat er wordt bedoeld dat dat winkeltje dezelfde spullen als uit de webshop verkoopt :) Da's net wat anders ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

14

ow, zo bedoel je... ik had het een beetje verkeerd gelezen... ik had niet gelezen dat zij neer had gezet dat de leukste taarten daaruit verkoopt maar dat is zeker niet het geval... ik weet dat ze via een groothandel spullen bestellen etc... miss dat er spullen zijn die op jullie spullen lijken of hetzelfde zijn :D...

liefs moortje

Marianne schreef:

Nee, ik kom niet uit enkhuizen maar ben wel eigenaar van DeLeuksteTaarten.nl en ik verkoop ècht niet vanuit het koffiewinkeltje ;) En voor zover ik weet de leukste taarten shop ook niet...

Ik denk dat er wordt bedoeld dat dat winkeltje dezelfde spullen als uit de webshop verkoopt :) Da's net wat anders ;)