1

Onderwerp: uitsteekletters hema en schrijfstifjes

Hallo,

Had hier op het forum gelezen over uitsteekletters van de hema in een plat doosje bij de hema.. helaas niet gevonden weet iemand toevallig meer?
Wil graag letters op mijn cupcakes ..

Heb nog schrijfstifjes van dr oetker, glitter.. erg leuk, maar er zijn er al 2 open weet iemand of je die nog kan gebruiken als je ze in februari al open hebt gemaakt.. ?
Ga toch nog maar eens de letters uit de hebshop kopen denk ik.. hoop zo de foto's van mijn eerste cc te plaatsen..

Bedankt

Re: uitsteekletters hema en schrijfstifjes

Hoi,

Een paar jaar geleden kon je bij de HEMA die letters in zo'n rond doosje nog kopen, maar ik heb ze nu al heel lang niet meer gezien.....

3

ja dat las ik hier idd ook.. JAMMER! de man van de hema zei misschien is ons hema'tje maar klein en moet je naar een groter filiaal in een grote stad.. en niet in zo'n klein stadje als Vlissingen hihi.. hoop dat ik ze nog kan vinden!

4

ben ook nog steeds opzoek naar de pareltjes, las hier dat ze er bij c1000 waren maar helaas niet gevonden daar! wie weet wel waar ik ze kan vinden??

5

Kyrabella schreef:

ben ook nog steeds opzoek naar de pareltjes, las hier dat ze er bij c1000 waren maar helaas niet gevonden daar! wie weet wel waar ik ze kan vinden??

c1000 heeft geen pareltjes, maar van die glimmende kraaltjes. In de kleuren roze, groen, blauw en zilver. Ze liggen bij de bakspullen en is decoratie.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

had vandaag mijn oma en tante gevraagd want die doen altijd daar boodschappen, maar konden niks vinden.. wel hadden ze bloemetjes gevonden met de zelfde soort pareltjes/kraaltjes die ik bedoelde van c1000 merk.. zal zelf dan toch maar eens gaan kijken.. heb je toevallig een foto ervan?