1

Onderwerp: Vraagje kroon

Even een vraag van mijn kant ik heb een kroon gemaakt van fondant en die moet morgen op een taart die ik ga maken moet ik daar iets onder doen of niet dat niet de volgende dag de kroon door de taart gezakt is  :lol:

Alvast bedankt voor jullie reacties

2

Re: Vraagje kroon

nee hoor, gewoon zo op de taart. zo'n kroon is echt niet zo zwaar.

3

Of je laat de laag fondant om de taart eerst een beetje goed uitharden en plaatst daarna de kroon, zo heb je minder kans op verzakking :) weet niet hoe groot en zwaar de kroon is.

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

Best wel een beetje zwaar  :lol:  :lol:  :lol:  volgens mij en ze wilde taart graag met marsepein bekleed ...........pfff gelukkig maar want die fondant moet ik geloof ik nog aan wennen  :Y  :Y  :Y .

ik dacht misschien toch maar twee rietjes en een kartonnetje knippen eronder zodat je het niet ziet ?? is dat wat ?

5

ik kan me echt niet voorstellen dat er iets onder de kroon moet. ik heb het in iedere geval nog nooit gedaan.

6

Ik heb het ook nog nooit gedaan; gewoon de kroon op marsepein, zakt er niet doorheen...tenminste..bij mij niet  :lol:

Groetjes Maji

7

ik ga gewoon het gewoon proberen de foto zien jullie verschijnen met kroon of ingezakte kroon ha ha  :lol:  :lol:  :lol:

Hoi Chantelle,

was het nog gelukt?

Ik heb net een kroontje gemaakt, maar hij weegt toch wel 100 gram....hoop dus dat ie er niet doorheen zakt, want het is mijn eerste bestelling :lol:

Tips zijn dus van harte welkom!!

Groetjes

I never met a calorie I didn't like....