1

Onderwerp: Zeg het met bloemen

Een bedankje voor de garage omdat ze mijn auto (redelijk oud beestje met kuren  :D) een hele dag hebben nagekeken, afgesteld, etc. maar omdat ze het probleem niet konden vinden mocht ik niets afrekenen.

Dit was afgelopen vrijdag en maandag stond ik weer stil, maar gelukkig kwam toevallig een wegenwacht voorbij en hij heeft het wel op kunnen lossen, hij had dit probleem vaker gezien bij dit type auto (vuil in de leidingen). De taart was toen al lang en breed bij de garage afgeleverd overigens, anders had ik misschien nog eens achter m'n oren gekrabbeld...  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ARJT3J64-D.jpg

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2

Re: Zeg het met bloemen

Lief taartje en toch aardig van die garage, ook al hadden ze het probleem niet gevonden er zouden er genoeg zijn die toch geld zouden willen zien...... :)

3

Mooi en lief taartje!   :thumb:

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

4

Mooi met die frisse kleurtes!!  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Wat een leuke kleuren! Echt een super leuk taartje! Mag ik hem opslaan ter inspiratie?

Groetjes,
Anika

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

6

anika schreef:

Wat een leuke kleuren! Echt een super leuk taartje! Mag ik hem opslaan ter inspiratie?

Groetjes,
Anika

Ja, natuurlijk! Spreekt vanzelf, ik heb het idee van een bloemenrand ook niet zelf bedacht hoor  :lol: (maar ook dan had het uiteraard gemogen  :Y ).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

7

Heel erg leuke taart!

vrolijke taart

9

wat een vrolijke kleurtjes voor een vrolijk taartje!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

10

Lekker vrolijk!!

En fijn dat het probleem met je auto nu is opgelost, ik HAAAAAT autoproblemen!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

11

Heel vrolijk taartje met een hele mooie bloemenrand. :Y  :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!