1

Onderwerp: Voorstellen

Hallo,

mijn naam is Nelleke, 33 jaar en sinds een aantal maanden erg verslaafd aan het maken van taarten. Mijn nieuwe projectje is een stapeltaart. Nog nooit gemaakt, dus dat wordt een hele uitdaging.
Ik ben ook erg benieuwd wat andere van mijn creaties vinden, al moet ik nog wel even uitvinden hoe deze op de site te zetten.
En natuurlijk is het erg handig om tips en trucs van ervaren taartenmakers te ontvangen.

2

Re: Voorstellen

Hoi Nelleke,

Welkom op dit verschrikkelijk verslavende forum. Ik ben erg benieuwd naar wat je zoal hebt gemaakt en nog gaat maken.

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

Welkom op het forum en beel bakplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Hallo allemaal,

Ben ook nieuw.  :)
Heb al zo vaak gekeken naar alle mooie kunstwerken, en goede pogingen daartoe, maar vond mijn taarten niet "de leukste taarten" pagina's waardig tot nu toe dan... :/ Maar dank zij alle tips en inspiratie die ik hier vond gaat het ook met mijn taarten nog wel wat worden :Y .
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Isabella, 36 jaar, werkzaam in het onderwijs waar ik Frans geef aan middelbare schoolkinderen, en verder nog moeder van 2 kinderen, een jongen Mick (7) en een meisje (4).
Vorig jaar mijn eerste taart gebakken, onder het mom van wat mijn vriendin kan kan ik ook....maarre het viel toch wel tegen. Het was dat de taart wel erg lekker was, waardoor ik het niet heb opgegeven. Wordt nu steeds handiger en mijn keukenla vult zich in rap tempo met alles wat ik denk nodig te hebben  :D
Mijn andere hobby is kleding maken.

5

Welkom op het forum en heel veel taartplezier  :D

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online