1

Onderwerp: Stapel 3 hoog ook een lange deuvel?

Ik wil een 3 laags voor +/- 40 personen stutten met KitKat's, maar moet hier ook een lange deuvel door alle lagen heen geprikt worden?

Voor het geval dat niet hoeft: Zet je de volgende laag op een heel kartonnetje bovenop de onderste laag of maak je een gaatje en doe je een KitKat half door elke laag (naast de gewone stutplekken)?

Kortom nog nooit een eetbare stapel gemaakt, hoe pak ik dit goed aan :D

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D

2 Laatst bewerkt door angelique1984 (19-04-2010 13:45)

Re: Stapel 3 hoog ook een lange deuvel?

ik zou geen kitkat gebruiken voor een 3-laagse taart maar gewoon douwels

en dan hoef je geen gaatje in het kartonnetje te maken, maar je brengt ze per laag in

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

ik heb van de week ook een 3 laags gemaakt. 25-20-15 en die heb ik echt gestut met douwels en er ook 1 helemaal van boven naar onder doorheel gestoken.

Liefs, Zanoni

4

Ik heb  van het weekend een 4-laagse taart moeten maken, heb ze gewoon per laag gestut met dowels. Geen dowel van boven naar onder (doe dat eigenlijk nooit) en gaat altijd goed..

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

De 3- laags taart die ik laatst heb gemaakt 20-15-10 heb ik gestut met langnekken van Verkade. Ging prima, maar waren wel kleinere taartjes natuurlijk.

6

Ik gebruik altijd echte dowels uit de heb shop voor t stutten maar heb nog nooit een lange dowel gebruikt..